NYC Individual Eyes 941 Smokey Browns!

NYC palette dichtbij

Hello beauties!

Hoe was jullie eerste Kerstdag? Lekker veel gegeten en genoten? De mijne was erg gezellig!

Vandaag heb ik swatches van een palette van NYC! Ik kocht deze een tijdje terug voor mijn moeder, omdat dit palette gemaakt is voor iemand met bruine ogen. Ze vond het leuk om te krijgen, maar op een voorwaarde: dat ik haar zou opmaken haha! Dat heb ik dus ook gedaan, alleen ik laat jullie de look niet zien want dat wilde mama niet hihi! Wel laat ik jullie de swatches zien. Kijken jullie mee?

NYC palette voorkant

NYC palette achterkant

NYC heeft op de achterkant uitgelegd hoe je de kleuren aan moet brengen. In het doosje zat nog een plastic in waar op stond welke kleur waar moest, alleen die heb ik weggegooid (slim hé). Voor beginners is dat heel handig en vind ik het daarom een goede zet van NYC. Het palette heeft ook een primer en illuminator.

NYC palette swatches

Zoals je ziet is het pigment niet echt bijzonder. De highlighter valt weg op mijn witte huid! Toen ik de oogschaduw aanbracht bij mijn moeder vond ik het pigment goed. Het was precies goed. Het enige jammere vind ik dat de zwarte kleur toch wel teveel opvalt op je oog. Van mij had die wat lichter gemogen in combinatie met de andere kleuren.

NYC palette swatches primer

Ik vind de Illuminator echt heel mooi! De primer valt wat tegen, want hij trok gelijk heel erg in de lijntjes. Dus ik ben best tevreden over dit palette. Ik weet zo even niet meer hoe duur deze was, maar sowieso een budget prijsje zoals we gewend zijn van NYC!

NYC is te koop bij de Kruidvat.

Wat vinden jullie ervan?

xxx

Follow me: TwitterInstagramFacebookBloglovin

20 thoughts on “NYC Individual Eyes 941 Smokey Browns!

  1. Ik heb deze palette (in andere kleur) vorige jaar gekocht om mee te nemen op kamp en ik was er heel erg tevreden over (compact & mooi). Ik had alles gebruikt behalve de concealer, die was te licht voor mij maar zo te zien heb ik niets gemist.

Geef een reactie

