FOTD: Heavy Blue and Black look!

oud en nieuw look dichtbij2

Hello beauties,

Als eerste wil ik jullie hele fijne kerstdagen wensen! Lekker genieten en heerlijk eten met je familie! Wat is er nou leuker dan dat!

Ik ben alvast begonnen met wat ik ga dragen met Oud & Nieuw. Ik heb namelijk een bruiloft en heb mijn outfit al helemaal klaar. Die ga ik jullie binnekort nog een keer laten zien. Een outfit alleen kan natuurlijk niet. Een mooie make-up look is een must! Vandaag staat er een feestelijke look online met blauwe en zwarte oogschaduw. Benieuwd naar mijn full face look?Β Kijk dan gauw verder!

oud en nieuw look fullface2

Dit is de full face look. Ik heb de lippen neutraal en nude gelaten, omdat mijn ogen al vrij heftig zijn. Ik zat te twijfelen om nog rode lipstick op te doen, maar ik dacht misschien word het dan teveel van het goede. Ik heb trouwens een scheiding in het midden laten knippen. Toen ik wegging bij de kapper was ik echt super enthousiast, maar ik krijg het niet voor elkaar om het weer zo te laten zitten helaas! Oh, daar baal ik altijd zo van hΓ©. Ik twijfel nu een beetje, omdat ik toch altijd gewend ben aan een lok aan een kant. Wat vinden jullie?

Producten die ik gebruikte:

– Make up Studio Foundation Palette

– Make up Studio Blush & Bronzer Palette

– Catrice Allround Concealer Palette

– Essence Eyeshadow Base

– Essence Smokey Eyes Set 01 So What?!

– Oogschaduw palette van Anmas Rucci

– Natural Look Lashes van Primark

– Rimmel Apocalips 100 Phenomenon

Voor welke make-up look gaan jullie met oudjaar?

xxx

Follow me: TwitterInstagramFacebookBloglovin

10 thoughts on “FOTD: Heavy Blue and Black look!

Geef een reactie

