Favorites #4: Muziek #2!

Hi beauties,

Ik zag dat het alweer een tijdje geleden was dat ik jullie mijn favoriete muziek heb laten zien. Dus vandaag laat ik ze aan jullie zien! Today was the perfect day to do it. Luister je mee?

Om te beginnen met Beyonce ofcourse! Haar nieuwe album kwam ineens pats boem uit het niets! Die moest ik natuurlijk gelijk hebben en luisteren. Er zijn staat zoveel goede nummers op. Waaronder Drunk in Love met Jay-Z. De clip vind ik echt geweldig.

All of me van John Legend. Echt, die man maakt echt goede muziek en deze keer heeft hij zichzelf weer overtroffen. Wat een prachtig liedje.

De combinatie van Eminem en Rihanna? Hun eerste liedje was al super goed dus hun tweede song kon niet uitblijven. Geweldige combinatie!

Toen ik op Youtube aan het kijken was voor dit artikel zag ik ineens dat Partition van Beyonce ook al online staat met een clip! Die moeten jullie luisteren! Ja echt 🙂

And last but not least, Mister Trey Songz! Zijn stem is echt jammie! Niet alleen zijn stem trouwens haha.

Welke liedjes luisteren jullie op het moment?

xxx

Follow me: BloglovinTwitterFacebookInstagram

 

5 thoughts on “Favorites #4: Muziek #2!

Plaats een reactie