TAG: Let’s get personal!

personalHi ladies,

Het is weer tijd voor een tag. Alweer een tijdje geleden. Ik kwam deze tag al tegen op meerdere blogs. Vond m erg leuk om te lezen dus ik nam de tag over! Wil je weer wat nieuwe dingen over me weten? Lees dan gauw verder!

Wat hoor je op dit moment van schrijven?

De televisie. Er is nu reclame. Ik kijk bijna elke avond naar Veronica. Daar komen altijd hele leuk comedy series zoals Two and a half Men!

Heb je ergens trek in op dit moment?

Nee. Ik heb een halfuurtje geleden gegeten en nu zit ik van die kleine Danoontje toetjes te eten. Die blijven lekker hoe oud je ook bent!

Zou je liever 10 kinderen willen hebben of geen?

Haha ja dat is een goeie vraag. Dan zou ik toch wel voor de 10 kinderen gaan.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteedt?

Nee vind ik wel meevallen. Vroeger ging ik bijvoorbeeld niet zonder make-up de deur uit, maar dat is inmiddels wel veranderd. Soms heb ik in de ochtend gewoon geen zin om me op te maken en dan doe ik dat ook niet.

personal3

Wat doe je altijd als je nerveus bent?

Ik word dan heel stil en verlegen. Zodra ik gewend ben laat ik mezelf wel horen en weet je wel wanneer ik aanwezig ben haha.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?

Ja een simpele reden haha. Jake van Two and a half men is zo grappig om naar te kijken.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een ”rewind”-knop zou hebben?

Of ik dan echt gelukkiger zou zijn dat weet ik niet, maar soms lijkt het me wel heerlijk om even terug te spoelen. Als je bijvoorbeeld iets gezegd hebt wat je anders had willen zeggen.

Denk je meer aan het verleden, heden of toekomst?

Aan alledrie denk ik wel. Ik denk soms misschien wel teveel na.

personal2

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?

Volgens mij was dat Homefront. We waren met een paar mensen, omdat mijn beste vriendin jarig is.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?

Nee. Ik moet zeggen dat ik al wel een tijdje niet geshopt heb en daar ben ik trots op. Er zijn nu even andere prioriteiten.

Wat heb je voor het laatst gedronken?

Dubbel Frisss in de smaak Framboos & Cranberry.

Zien mensen jou als een optimist of pessimist?

Nou ik denk dat nog nooit iemand mij een optimist heeft genoemd haha. Ligt eraan in welke situatie. Ik kan heel optimistisch zijn over dingen, maar soms ook totaal niet.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?

Met een paar vriendinnen.

Wat zijn jouw quilty pleasures qua eten?

Quarter pounder van de MacDonalds. Ik vind ze heerlijk, maar oh zo slecht!

Met wie was je gisteravond?

Eerst met vriendinnen en daarna thuis lekker tv kijken met mijn zus.

Heb je plannen voor dit weekend?

Ja, ik heb een carnavalsfeestje. Mijn outfit is ongeveer al klaar. Dat vind ik super leuk, alleen ja de carnavalsmuziek houdt me altijd weer een beetje tegen haha.

Wat doe je morgen?

Morgen wil ik weer een Face of the Day maken voor mijn blog. Dat is alweer een tijdje geleden. Ook ga ik nagellak swatchen dus die zien jullie snel tegemoet komen!

Wat is je stemming op dit moment?

Ik ben eigenlijk best wel een beetje blij. Ik zie mijn blog echt elke dag groeien. Ik heb inmiddels alweer bijna 160 volgers op Bloglovin en dat vind ik echt leuk! Je moet ergens beginnen natuurlijk, maar ik vind het leuk om te zien dat er mensen zijn die mijn blog toch leuk vinden.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Neem de tag gerust over als je wil! Laat het me weten zodat ik het ook kan lezen!

xxx

Follow me: BloglovinTwitterFacebookInstagram

12 thoughts on “TAG: Let’s get personal!

Plaats een reactie