OPI Brazil Collection: “Don’t Bossa Nova Me Around”

opi flesje2

Hi ladies,

Ik denk dat ik een nieuwe verslaving heb gekregen genaamd Ebay. Ik ken Ebay natuurlijk al lang, maar nooit echt in verdiept. Totdat ik zag wat voor leuke dingen andere bloggers hiervandaan haalde. Dus ik ging een poging wagen en oh, ik wilde zoveel bestellen! Maar goed, ik heb me nog ingehouden en heb uiteindelijk 3 dingen besteld. Een daarvan is een lakje van OPI. Mijn eerste lakje van OPI welteverstaan. Van de nieuwe collectie Brazil! Kijk je mee?

opi flesje

opi kwastje

Het kwastje is een normaal dunner kwastje. Ik vind persoonlijke wat dikkere kwastjes fijner, maar goed zolang de kwaliteit van de nagellak goed is heb ik er niet zoveel problemen mee.

opi dichtbij

opi zonder flits

Zonder flits

opi met flits

Met flits.

Oh ik vind het een prachtig lakje! Een mooie nude kleur met een roze ondertoon. Het lakje lakte wel wat stroperig vond ik. Dat je van die lijntjes zag, maar zodra het opgedroogd was zag je daar niks meer van. Ik draag 2 laagjes zonder topcoat. In een laagje dekt deze niet, maar in 2 laagjes helemaal perfect. Ik vind het echt een geweldig kleurtje die ik nog niet in mijn collectie had. Ik betrap mezelf er op dat ik er best vaak naar zit te kijken haha. Ik betaalde hier 5,99 in dollars voor en dat is omgerekend €4,36. Dus Ebay is mijn nieuwe goede vriend geworden!

Bestellen jullie vaak op Ebay?

xxx

Follow me: BloglovinTwitterFacebookInstagram

14 thoughts on “OPI Brazil Collection: “Don’t Bossa Nova Me Around”

Plaats een reactie