My Christmas Presents 2013!

christmas presents

Hello beauties,

Hoe was jullie Kerst? Ik hoop dat jullie er van genoten hebben! Er stonden even geen artikelen online sinds donderdag, omdat ik het echt druk heb gehad. 2 volle Kerstdagen, waarvan 1 bij mijn moeder thuis en de andere bij mijn vader. Heel lekker gegeten, maar ook cadeautjes gehad! Wat natuurlijk altijd extra leuk is. Wij krijgen met Kerst cadeautjes van mijn vader. Ik maak altijd een lijstje waarbij ik precies vertel wat ik wil en waar je het kan kopen. Mijn vader wil nog wel vaak iets verkeerds kopen en ja, make-up daar heeft hij helemaal geen verstand van. Dit jaar deed hij heel goed en kocht (bijna) alles goed! Benieuwd wat de Kerstman mij gebracht heeft? Kijk dan gauw verder!

kerst rt foundation brush

kerst rt shader brush

Ik kreeg 2 kwasten van Real Techniques! Daar was ik echt superblij mee, want die wilde ik al een tijdje.

kerst sleek palette

Het Sleek Vintage Romance Palette! Thank you Santa!!

kerst sleek powder

Sleek Professional Finishing Powder 800. Deze wilde ik gewoon heel graag een keer proberen en ben ook echt benieuwd naar de kwaliteit.

kerst beyonce heat

Dit was het enige foutje wat de Kerstman maakte. Hij kocht de verkeerde versie van deze parfum. Ik bezit er drie en ik wilde graag de nieuwste ervan hebben. Dus ik ga nog even kijken of ze die in de winkel hebben zodat ik het kan ruilen, maar als dat niet kan is dat natuurlijk ook geen probleem! Extra parfum is altijd fijn.

kerst fashioncheque

Ook kreeg ik een fashioncheque. Ik heb al bedacht wat ik hier van ga kopen, want met dit pasje ga ik mijn eerste MAC lipstick kopen! Jeej!

kerst honey pot

Van Kardashian Beauty krijg ik de Honey Pot Lipbalm in Rose 341. Oh, wat ruikt ie sterk, maar wel lekker hihi!

Samen met mijn zus kreeg ik ook nog cadeaus, omdat wij binnenkort samen gaan wonen vroegen we ook wat huishoudelijke spulletjes aan de Kerstman. Die zijn natuurlijk niet echt interessant om te zien dus ik zal jullie daar maar niet mee vervelen! Hebben jullie een voorkeur voor een review? Dan zet ik die zo snel mogelijk online!

Hoe was jullie Kerst?

xxx

Follow me: TwitterInstagramFacebookBloglovin

15 thoughts on “My Christmas Presents 2013!

Geef een reactie

