FOTD: Look met Catrice Liquid Metal Eyeshadow!

catrice 060 petrol pan

Hello beauties,

Een tijdje terug liet ik jullie swatches zien van de Catrice Liquid Metal Eyeshadows en beloofde ik jullie dat ik hier een look mee ging maken. Ik heb gekozen voor de kleur 060 Petrol Pan. Die trok mij het meeste aan. Kijken jullie mee naar mijn look?

Producten die ik heb gebruikt:

Make-up Studio Pre Base
Make-up studio Fluid Foundation No Transfer WA2 Sand
Catrice Prime and Fine Highlighting powder 010 Fairy Dust
NYC Color Wheel 723A Pink Cheek Glow
Rimmel Sun Bronze 022
Essence All About Matt Compact powder
Essence Eyeshadow Base
MaxFactor False Lash Effect Mascara
Make-up Studio Eyeliner
Make-up studio Eyebrow Pencil no2
Catrice Liquid Metal Eyeshadow 060 Petrol Pan
Catrice Kohl Kajal 010 Ultra Black
Essence Quattro Eyeshadow 01 xoxo (Hiervan gebruikte ik alleen de highlighter)
Rimmel Apocalips 100 Phenomenon

(Toen ik dit zag dacht ik echt jeeetje, wat heb ik veel gebruikt, maar als je er mee aan het werk bent heb je eigenlijk helemaal niet door dat je zoveel gebruikt. Tenminste ik niet)

full face catrice liquid metal

Full Face

look dichtbij catrice

Van dichtbij

Voor mij is dit niet een dagelijkse look, maar meer voor een feestje! Ik bracht aan de zijkant van mijn oog en in mijn arcadeboog het oogpotlood van Catrice aan en blendde die uit. Daarna bracht ik de Catrice oogschaduw aan. Op mijn wenkbrauwbot en in het hoekje van mijn oog bracht ik de highlighter van Essence Quattro palette aan. Daarna nog de eyeliner van Make-up Studio en ik maakte bij deze look geen wing, omdat ik het anders teveel vind worden. Voor mijn wenkbrauwen gebruikte ik een wenkbrauwpotlood van Make-Up Studio aan. Deze blende ik uit met een wenkbrauwborsteltje. Normaal gebruik ik nooit wenkbrauwpotlood voor een dagelijkse look, maar ik dacht voor een feest-look vind ik dat wel leuk.

Wat vinden jullie ervan?

xxx

Follow me: Twitter – Instagram – Facebook – Bloglovin

16 thoughts on “FOTD: Look met Catrice Liquid Metal Eyeshadow!

Geef een reactie

