Webshop: Sammydress

sammydress

Hello beauties,

Een tijdje terug schreef ik een artikel met mijn favoriete webshops! Bij mijn favoriete webshops stond ook de website http://www.sammydress.com! Het is een buitenlandse website die heel goedkoop spulletjes verkoopt en ook nog is leuke spullen! Ik heb er een tijdje terug een bestelling gedaan en ik koos ervoor om geen verzendkosten te betalen, maar dan duurde het wel een tijdje langer voordat ik het ontving. Na 2 á 3 weken kreeg ik toen mijn pakketje en was erg blij met mijn aankopen! Ik ben benaderd door Sammydress en hebben we besloten dat ik een artikel naar mijn eigen ingeving schrijf over hun webshop! Benieuwd naar mijn favoriete spulletjes van deze site? Kijk dan gauw verder!

Sammydress verkoopt echt super veel dingen. Van mannenkleding, vrouwenkleding, kinderkleding, sieraden naar huishoudspulletjes. Voor de prijs die ze vragen kun je het echt niet laten liggen, tenminste ik niet.  Mijn favoriete items van deze site zijn toch wel de kettingen. Ik ben groot fan van statement kettingen en die hebben ze hier dan ook in overvloed!

kettingen

Vooral de eerste ketting vind ik erg gaaf en die kost maar 4 euro! Om nog even door te gaan met sieraden. Ik heb toen ook oorbellen besteld. Hier nog een impressie van de oorbellen die ze verkopen.

oorbellen

Ook weer echte grote statement oorbellen. Die draag ik niet elke dag, maar voor een feestje vind ik ze prachtig! Het kan heel je look afmaken.

Voor mijn volgende verslaving maakt Sammydress mij ook erg blij. Tassen!

tassen

Van gewone handtassen tot clutches. Vooral die roze clutch vind ik zo enorm schattig!

schoenen

De schoenen bij Sammydress zijn wel apart vind ik zelf. Hier staan toch wel mijn favorieten tussen, maar dat waren dan ook echt wel de enige. Ze verkopen veel schoenen, maar niet echt mijn stijl.

Ook verkopen ze spullen voor in het huishouden. De spulletjes die ik hier op een rijtje heb gezet, tsja, die heb je niet echt nodig eigenlijk, maar ze zijn zo leuk!

huishoudspulletjes

Gewoon voor de heb zijn dit erg leuke dingen en zeker voor die prijs!

Waren jullie al bekend met Sammydress?

xxx

(Bron: http://www.sammydress.com

Follow me: Twitter – Instagram – Facebook – Bloglovin

27 thoughts on “Webshop: Sammydress

Geef een reactie

