Khloe Kardashian in de Bijenkorf Amsterdam!

Khloe¦ü-Kardashian-01-1024x682

Hello beauties,

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat Khloe Kardashian afgelopen zaterdag aanwezig was in Amsterdam. Ze kwam naar de Bijenkorf om hun collectie Kardashian Kollection for Lipsy te presenteren. Ik, als Kardashian-fan moest daar natuurlijk bij zijn. Benieuwd hoe ik de dag ervaren heb? Lees dan gauw verder!

Ik zal vanaf het begin beginnen. Ik vertrok om half 10 vanaf thuis in Tilburg. Mijn zus en vader gingen mee. Haha ja, mijn vader wilde het graag een keer meemaken.

Je kon op de Facebook pagina van de Bijenkorf een meet & greet winnen met Khloe herself. Helaas heb ik nooit zo geluk in zulke dingen, dus won ik deze meet & greet natuurlijk niet. Toch waren er nog meer kansen om een handtekening te krijgen en een knuffel. De eerste 100 mensen die iets kochten van de collectie kregen de kans. De eerste 100 mensen die als eerste aanwezig waren bij de Bijenkorf kregen ook een kans, maar dat werd niet gegarandeerd. Nadat ik dit gehoord had, besloot ik voor mezelf om daar naar toe te gaan met het idee dat ik haar alleen even kon bekijken. Daar was ik zeker tevreden mee, want anders zou ik super vroeg moeten vertrekken van huis.

Toen ik daar aan kwam vond ik nog niet zo heel druk, dus ik stond erg dichtbij. Er stond een tafel en stoel klaar voor Khloe met daar achter een bord met reclame van de collectie erop. Zoals je ook vaak ziet in de serie. De mensen die een handtekening kregen stonden al in een aparte rij klaar. Er stond ontzettend veel bewaking.

Khloe had om 12uur eerst een persconferentie en om 1 uur zou ze komen signeren. Om kwart voor 1 was er wat commotie, want ze kwam bij de Bijenkorf aan. Beneden werd er door de pers foto’s genomen. Dus ineens kwam de pers als een gek de roltrappen op en recht door het publiek heen zodat ze natuurlijk eerder waren dan Khloe.

drukte

Designer Bruno Schiavi die samenwerkt met de Kardashians kondigde Khloe Kardashian aan. Toen werd het pas een gekkenhuis. Iedereen begon te krijsen, niet normaal. Ik had eigenlijk nooit gedacht dat dit zo erg leefde in Nederland, maar blijkbaar wel dus. Ze kwam zelf met haar eigen 2 bewakers. Ze was ontzettend enthousiast en lief. Ze begon gelijk met signeren en iedereen ontmoeten. Ik kon het van de zijkant zien, maar er werd ontzettend veel geduwd en voorgedrongen. Wat ik vreselijk irritant vind, want als je het wil zien moet je maar gewoon eerder komen.

De bewaking van Khloe Kardashian was erg oplettend en vond ik zelf wel grappig om te zien. Mensen die haar net iets te lang vast hielden, die tikte de bewaking aan zo van oke nu is het genoeg. Ook waren er een paar meisjes aan het huilen. Ik vind dat leuk om te zien, maar ben daar zelf echt te nuchter voor.

Ook was haar glam-squad natuurlijk aanwezig. Visagist Rob Scheppy en hairstyliste Jen Atkin. Haar beste vriendin Malika was ook aanwezig. Nadat ze gesigneerd had (ik weet niet hoeveel mensen, maar volgens mij alleen de verplichte 100) liep iedereen naar buiten omdat daar taxi’s klaar stonden. Dus het werd ontzettend druk buiten, omdat iedereen even kwam kijken wat er nou eigenlijk aan de hand was. Ik stond zelf binnen bij de deur waar ze uit kwam. Het duurde even maar ze kwam. Dat gaat allemaal hartstikke snel. Ze stapte in de auto en gelijk naar Schiphol om weer te vertrekken richting Dubai.

khloe herself

Van deze kant kon ik het zien dus ik stond best dichtbij. Ik vond het zelf erg leuk om een keer mee te maken. Ik heb nog nooit zo’n gekkenhuis gezien. Zelf heb ik niet geschreeuwd haha. Ik ben daar te nuchter voor, hoewel ik toch wel groot fan ben en de Kardashians wel volg. Toen ik thuis kwam kreeg ik een leuke verrassing en mocht ik van mijn vader een jurkje kopen van de collectie. Die laat ik jullie zien zodra die binnen is! Dus voor mij was het zeker een geslaagde dag!!

Zijn jullie ook geweest?

xxx

(Bron eerste foto: fashion.blog.nl)

6 thoughts on “Khloe Kardashian in de Bijenkorf Amsterdam!

Plaats een reactie