A-B-C Tag!

ABC

Hello beauties,

Het is vandaag weer tagtime! Ik vind het altijd leuk om tags te lezen bij andere bloggers. Wat voor leuke antwoorden er soms voorbij komen. Nu hoop ik dat jullie ook van mijn tags kunnen genieten! Daarom vandaag de ABC tag. Lezen jullie mee?

Age: 21 jaar. Eindelijk echt volwassen.

Best friend: Mijn grote zus van 24 is toch wel mijn echte beste vriendin.

Chore you hate: Stofzuigen. Echt, ik krijg het daar altijd bloedheet van.

Dreamhouse: Als ik echt mag dromen? Dan is dat toch wel een grote villa met zwembad en natuurlijk een grote inloopkast! Wat vinden jullie van deze?

inloopkast-eiland

Essential start of your day: Eten! Zonder eten kom ik echt niet vooruit.

Favorite color: Dat is dan toch echt roze.

Gold or silver: Zilver. Ik draag meestal zilvere sieraden. Hoewel ik goud ook wel mooi, alleen dan moet het wel rustig blijven anders wordt het al gauw ordinair vind ik.

Height: Op mijn paspoort staat 1,71 m, maar volgens mij ben ik inmiddels wel iets gegroeid.

Instruments I play: Ik heb jarenlang piano gespeeld. Ik ben daar mee gestopt vanwege omstandigheden, maar soms denk ik toch wel dat ik nog maar is een keer een lesje ga nemen.

Job title (most recent): Verkoopster van speelgoed.

Kids: Nee nu niet, moet er niet aan denken. Over een paar jaartjes wel!

Life is incomplete without: Mijn mammie! Wat zou ik toch zonder haar moeten?

Music that you always listen to: Beyonce. Zoals jullie al eerder in een blogpost konden lezen is Beyonce mijn grote idool. Verder luister ik vaak naar wat rustigere muziek of R&B.

Nickname: Lot. Voluit heet ik Lotje, maar ze noemen me gewoon Lot.

Overnight hospital stays: Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen, thank god!

Phobias of fears: Ja, nou komt ie. Ik ben bang voor vogels. Ik haat het als die beesten dichtbij komen.

Quote from a movie: Ik ben niet zo van de qoutes van films, maar meer stukjes uit songteksten.

Reason to smile: Natuurlijk mijn vriendinnen en familie, maar zeker ook mijn huisdieren! Wij hebben 1 hond en 3 katten.

tumblr_ln5gtcSELz1qewoq3o1_500_large

Siblings: Ik ben de jongste thuis. Ik heb 2 oudere broers en 1 oudere zus.

Time you wake up: Ik ben momenteel even werkloos, dus dat vroeg opstaan doe ik even niet aan.

Underwear: BH & hipsters

Very important day this year: Ja, dat is een goeie. De belangrijkste dag die er nu nog aankomt is de bruiloft van een vriendin van mijn moeder.

Worst habit: Toch wel dat ik niet altijd even goed mijn dingen opruim.

X-ray’s you’ve had done: Ik heb die gelukkig nog niet gehad!

Yummy food you make: Ik kook eigenlijk niet zoveel, maar ik vind kwarktaart altijd lekker dus die maak ik dan vaak wel zelf.

Zoo animal: Ik weet niet of ze nog in alle dierentuinen te zien zijn, maar dan ga ik voor de stokstaartjes! Kijk ze nou toch zitten!

stokstaartje_460

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Neem de tag gerust over en laat het me weten!

xxx

7 thoughts on “A-B-C Tag!

Geef een reactie

