Review: Andrélon Nachtwonder!

andrelon nachtwonder

Hi ladies,

Hoe was jullie weekend? Die van mij lekker lui. Ik  had wat problemen met de camera, maar dat is inmiddels opgelost. Dit weekend heb ik de nachtconditioner van Andrélon uitgetest voor jullie. Een tijdje terug kocht ik deze bij Action voor een lekker prijsje dus dat was een goede smoes om deze mee te nemen. Benieuwd geworden? Kijk dan gauw verder!

De nachtconditioner van Andrélon genaamd Nachtwonder is bedoeld om voordat je gaat slapen de conditioner in je haren smeert en de volgende dag weer uitspoelen.

Wat zegt Andrélon?

Andrélon Nachtwonder intensieve nachtconditioner is speciaal ontwikkeld om je haar te voeden en herstellen terwijl je slaapt. De nachtconditioner, verrijkt met satijnextract en rozenolie, heeft een lichte structuur, is niet vet en trekt lekker snel in je haar. Doordat de conditioner de hele nacht de tijd heeft om zijn werk te doen, geeft het je haar een extra diepe en intensieve verzorging. Je haar wordt weer heerlijk soepel, ziet er gezond uit en krijgt een diepe schitterende glans.

andrelon nachtwonder2

De ingrediënten van Nachtwonder. Wat ik zie is dat het parabenen bevat dus dat is wat minder. Ook alcohol, maar die staan wat lager in de lijst gelukkig. Cetearyl Alcohol is geen slechte alcohol, maar natuurlijk.

andrelon nachtwonder3

Het is geen bijzondere substantie. Gewoon een conditioner. Ik zal jullie laten zien wat het voor mijn haren heeft gedaan.

andrelon nachtwonder5

Hier is mijn haar zoals je ziet toe om gewassen te worden. Het wordt bij mij altijd bovenop altijd vet. Andrélon schrijft in de gebruiksaanwijzing dat je de conditioner ongeveer een halfuur voordat je gaat slapen moet aan brengen. Dit kan zowel op nat en droog haar. Je hoeft je haren vantevoren niet te wassen. Wat ik dan een beetje raar vind is dat je je haren de volgende dag gewoon moet wassen zoals je altijd doet. Voor mij was het dan logischer geweest als je het gewoon uitspoelt en dan al resultaat ziet. Maar goed, ik heb gedaan wat de verpakking zegt.

andrelon nachtwonder4

Hier zie je het resultaat. Het is een wat donkere foto, maar ik maakte deze in de avond, omdat ik geen tijd meer had overdag. Ik heb mijn haren de volgende dag gewassen met Moroccan Oil zoals ik nu sinds kort doe. Wat ik ervan vind? In het begin twijfelde ik even of het wel wat extra’s aan mijn haar gaf, maar toen het helemaal opgedroogd was voelde ik wel degelijk verschil. Het is een stuk zachter, maar of het extra glans geeft? Nee dat vind ik dan wel weer meevallen. Ik ben dus opzich wel tevreden over dit product, maar ik zou het niet persee opnieuw kopen. Wil je het zelf een keer proberen of het bij jou wel helemaal werkt zou ik het gewoon doen! Ik kocht deze namelijk voor €1,59 bij de Action dus daarvoor hoef je het niet te laten.

Hebben jullie Nachtwonder wel eens gebruikt?

xxx

Follow me: BloglovinTwitter FacebookInstagram

9 thoughts on “Review: Andrélon Nachtwonder!

Plaats een reactie