GESLOTEN! WINACTIE: MaghreBeauty Hammam Set t.w.v €49,95!

Like en share

Hi ladies,

Hoe was jullie weekend? Ik vond het weer is tijd voor een winactie en deze keer heb ik echt een hele gave! (Al zeg ik het zelf). Ik mag namelijk een Hammam Set t.w.v. €49,95 weggeven van MaghreBeauty! Heerlijke Marokkaanse producten om jezelf helemaal te verwennen! In de set zit 1 Savon Noir van 200 ML, 1 Ghassoul Orange van 100ML en 1 Pure Argan Oil van 50ML.

Wat moet je doen?

LIKE & SHARE:

Like beide Facebook pagina’s:

Like MaghreBeauty!

Like Beautybylj!

Share deze post en wie weet ben jij de gelukkige winnaar! (Share deze post openbaar!)

Wat zou ik leuk vinden als je doet?

Volg Maghrebeauty op Twitter en Instagram!

Volg mij op Bloglovin, Twitter of Instagram!

Deze winactie loopt een week. Na deze week wordt alles gecontroleerd en wordt er een winnaar gekozen.  Laat je e-mail adres achter zodat ik je kan bereiken!

Good luck ladies!

xxx

10 thoughts on “GESLOTEN! WINACTIE: MaghreBeauty Hammam Set t.w.v €49,95!

  1. Oh wat een heerlijke winactie (: hier doe ik zeker aan mee!
    Ik heb een keer een Hammam meegemaakt en dat was zo fijn. 😀
    Ik like beide facebook pagina’s met de naam Kirsten Ooms.
    Ook volg je ik beide accounts op twitter met de naam itruelyme.
    Ik heb de winactie gedeeld op facebook en op twitter.. Ik tweette: https://twitter.com/itruelyme/status/435334115936567296
    Ook volg ik jullie beide via instagram met de naam itruelyme.
    Ik volgde je al op bloglovin’ en heb deze winactie daarop geliked.

    Ik hoop dat ik kans maak 😀 zou super fijn zijn! Mijn email: kirsten.ooms@hotmail.com

    Liefs <3!

  2. I love de hammam en ben dan ook erg benieuwd naar de producten en doe dus leuk mee aan je winactie! Je vind mij onder de naam Agneta en travelsuitcase 🙂 Heb alles gedaan! Leuk dat ik je nu ook volg op twitter trouwens!

    Liefs Agneta

  3. Wat een ontzettend gave win actie en ik doe zeker weten mee!!

    Like beide Facebook pagina’s:

    Like MaghreBeauty! –> heb ik gedaan liker 663

    Like Beautybylj! –> heb ik gedaan liker 37

    Share deze post en wie weet ben jij de gelukkige winnaar! (Share deze post openbaar!) Heb ik ook gedaan

    Volg Maghrebeauty op Twitter en Instagram! Gedaan naam Jhemyla & beautyenfashion.com

    Volg mij op Bloglovin, Twitter of Instagram! Gedaan naam Jhemyla & beautyenfashion.com

    Heb dus alles gedaan 🙂 Duimen maar! mijn e-mailadress is : info@beautyenfashion.com

  4. wat een verschrikkelijk heerlijke actie, ik volg de beide genoemde pagina Op Facebook (Petra Krommenhoek) en heb dit bericht daar
    ook gedeeld. Ook volg ik je op bloglovin en heb het bericht daar ook een like gegeven…

    Groetjes Petra

Plaats een reactie