Miss Sporty Oh My Gem! 003

miss sporty oh my gem

Hi ladies,

De Oh my Gem! lakjes van Miss Sporty zag ik al op veel blogs voorbij komen en deze spraken me erg aan! Ik vond de groene variant zo gaaf, alleen toen ik in de Etos stond dacht ik, ik zal het maar beschaafd houden en paars kiezen. Paars is toch een kleur die ik sneller pak voor mijn nagels. Dus ging ik naar huis met de paarse variant. Kijken jullie mee?

Dit is nummer 003 van de collectie. Ik vind het wel jammer dat ze geen naam hebben gekregen.

miss sporty oh my gem1

Ten eerste mijn excuses voor de foto’s. Ik gebruik op het moment weer even een digitale camera. Ik ga een eigen spiegelreflex aanschaffen, maarja, daar moet ik natuurlijk even voor sparen! Ik ben echt blij met het lakje. Op de foto komt het lakje wat lichter over dan in het echt. Zo lijkt de dekking minder, maar geloof me, deze lak dekt prima in 2 laagjes! De droogtijd verbaasde me ook wel. Ik heb nooit echt geduld daarmee, maar het heeft ongeveer 10 minuten geduurd. Prima toch? Het lakje kost €1,99 en daar krijg je 7ml voor. Lekker budget dus. Ik word altijd blij van budget producten die goed hun werk doen! Miss Sporty is te koop bij de Etos.

Bezitten jullie een Oh My Gem! lakje?

xxx

Follow me: BloglovinTwitterInstagramFacebook

15 thoughts on “Miss Sporty Oh My Gem! 003

Geef een reactie

