Essence Stay Matt Lip Cream Silky Red!

essence stay matte silky red1

Hello beauties,

Hoe was jullie Maandag? Deze dag een beetje overleefd? Voor mij was het een dagje vol met bloggen en even boodschappen doen. Lekker rustig dus! Op deze dag droeg ik de Essence Stay Matt lipcream om te testen. Na een heel hoop enthousiaste reviews gelezen te hebben moest ik deze natuurlijk ook even uitproberen. Benieuwd wat ik van dit Essence product vind? Lees dan gauw verder!

essence stay matte silky red2

Ik kocht de kleur Silky Red. Er zijn totaal vier kleuren, maar deze sprak mij het meest aan. (Hoewel ik inmiddels nog 2 extra kleuren bijgekocht heb, omdat ze uit het assortiment gaan). De verpakking vind ik niet echt bijzonder. Gewoon een mooie verpakking voor een budget product. Er zit 4ml in.

essence stay matte silky red4

Wat zegt Essence?

“intense kleur, langhoudend en trendy voor je lippen – mat! de romige formule geeft je lippen een langdurig mat-effect. met een aangenaam zachte vanillemoussegeur.”

essence stay matte silky red swatch

Hierbij de swatch. Wat een pigment komt er vanaf! Daar hou ik van. Je moet je lippen wel even goed scrubben, anders vallen de velletjes op je lip heel erg op. En wat blijft deze lipcream lekker lang zitten! Een drankje overleeft deze lipcream zeker. Een maaltijd ook alleen vind ik het persoonlijk mooier als je het daarna weer even bijwerkt. De vanille-mousse geur komt je gelukkig niet tegemoet. Het is dat ik dit nu lees anders was het me niet opgevallen. Ik heb er van dichtbij wel even aan geroken en ja dan ruik je vanille. Als je niet van vanille houdt is dat geen probleem. Ik vind het geen sterke vervelende geur.

essence stay matte silky red full face

Hierbij nog een fullface foto. In het begin had ik wel even van wow, hij is wel heavy, maar na een tijdje raakte ik gewend. Ik vind het een prachtkleur! Dit is mijn eerste lipstick met het matte effect en ik vind dit erg mooi. En ja, dan het prijsje. Je betaalt hier €1,99 voor. Wil je deze nog scoren? Nu zijn deze lipcreams voor de helft van prijs te koop bij de Kruidvat. Ze gaan uit het assortiment helaas.

Wat vinden jullie van matte lipsticks?

xxx

Follow me: BloglovinTwitterInstagramFacebook

21 thoughts on “Essence Stay Matt Lip Cream Silky Red!

Plaats een reactie