Essence Colour & Go 172 Splash!

essence splash

Hi ladies,

De nieuwe collectie van Essence sprak mij heel erg aan, maar helaas ik moet het even rustig aan doen. Misschien weten jullie al dat mijn moeder ook een grote nagellakfreak is dus die had de nieuwe lakjes al gescoord. Deze had ze dubbel, dus die mocht ik hebben! Er is helaas een stukje glas van het flesje af, maar goed dat maakt me niet zoveel uit. Kijken jullie mee?

essence splash2

Dit lakje is nummer 172 genaamd Splash. Het potje is nog gewoon hetzelfde zoals we gewend zijn van Essence. Zo ook het kwastje. Ik vind dit persoonlijk echt een heel fijn kwastje.

essence splash 1 laagje

Dit is een laagje. Ik vind het echt een geweldig kleurtje! Opzich dekt dit lakje best goed in een laagje, maar nog een beetje doorzichtig. Ik breng altijd 2 laagjes aan. Dat is toch mooier voor mijn gevoel.

essence splash 2 laagjes

Hier heb ik 2 laagjes aangebracht. Ik vind het een heel leuk kleurtje. Zo een heb ik nog niet in mijn collectie. Dus zoals gewoonlijk ben ik weer heel tevreden over dit lakje van de Colour & Go collectie. Voor 8 ml betaal je €1,69. Essence is te koop bij de Kruidvat.

Bezitten jullie al nieuwe lakjes van Essence?

xxx

Follow me: BloglovinTwitterFacebookInstagram

12 thoughts on “Essence Colour & Go 172 Splash!

Plaats een reactie