Places I want to go! #1

places

Hi ladies,

Vandaag een artikeltje waardoor we een beetje in de vakantiesferen komen. Dus dat het eindelijk wat warmer wordt! Ik laat jullie zien waar ik nog graag naartoe zou willen gaan. Ik laat er 5 zien, maar er zijn natuurlijk nog genoeg plekken waar ik naartoe wil! Dit zijn de plekken die al lang op mijn lijstje staan. Kijken jullie mee?

1. Marrakech

marrakech

Ik ben al een paar keer in Marokko geweest, maar dan alleen in Tanger. Marokko is me echt goed bevallen en daarom wil ik de rest van het land ook graag zien. Wat ik dan als eerste zou willen zien is Marrakech. De Medina daar lijkt me echt prachtig en leuk om een keer in het echt te kunnen bekijken.

2. Dubai

dubai

Oh wat lijkt me dat gaaf om een keer te zien. Ik denk dat je daar heel veel luxe gaat zien en ik ben gewoon benieuwd hoe de mensen daar leven. Het zal wel duur zijn, maar dat moet ik ook gewoon echt een keer in het echt hebben gezien.

3. Londen

londen

Ik ben nog nooit in Londen geweest dus die staat zeker ook op mijn lijstje. Ik ga dan denk ik vooral voor het shoppen haha. Forever 21, Primark, Topshop! Die hebben we in Nederland of België ook, maar het is gewoon een goede smoes om naar Londen te gaan. En ja, natuurlijk de grote rode dubbeldekkers.

4. Bora Bora

bora bora

Hoe prachtig is Bora Bora? De mooie witte stranden met de huisjes in het water. Paradijs! Het liefst wil ik op huwelijksreis naar Bora Bora. Beetje cliché misschien maar toch.

5. Parijs

parijs

Ja, ik ben echt nog nooit in Parijs geweest. We gingen altijd naar de kust in Frankrijk dus helaas. Ik wil graag de Eiffeltoren een keer zien en op TV zie ik altijd een brug met die sloten eraan. Waar je je eigen naam en je naam van je geliefde op zet en dan de sleutel in het water gooit. Die brug hangt al helemaal vol, maar toch. Dat moet je gewoon een keer hebben gedaan.

Waar willen jullie graag nog een keer naartoe?

xxx

Follow me: BloglovinTwitterInstagramFacebook

17 thoughts on “Places I want to go! #1

  1. Bora Bora!
    Daar MOET ik ook echt nog eens heen!

    Dat plaatje alleen al is het hartje dat je op mijn blog bent komen scoren meer dan waard 😉

    Voila!

    (¯`·.·´¯) (¯`·.·´¯)
    `·.¸(¯`·.·´¯)¸ .·
    ×°× ` ·.¸.·´ ×°×

Geef een reactie

