Kardashian Beauty Joy Stick Lipstick Rose Parade!

kardashian joystick

Hi ladies,

Ik liet jullie laatst in een shoplog zien dat ik geshopt had bij John Beerens en de Joystick van Kardashian Beauty stond op mijn wishlist. Dus natuurlijk kwam deze in mijn winkelwagentje terecht. Ik wist niet goed welke kleur, want ik wil ze gewoon eigenlijk allemaal. Ja, ik ben hebberig als het op make-up gaat. Ik kocht al eerder producten van Kardashian Beauty waar ik tevreden over was. Ik kan je zeggen dat ik ook met dit product heel blij ben. Kijk je mee?

kardashian joystick3

Ik kocht de kleur Rose Parade. Een mooie rode kleur (die heb ik blijkbaar nog niet genoeg). Ik vind de verpakking heel elegant en niet teveel poespas. Ik hou niet zo van teveel poespas op de verpakkingen, dus ik ben hier heel tevreden over. Wat me trouwens wel opviel is dat op de site van John Beerens dit product Joy Stick wordt genoemd, maar op het product zelf staat En-Joystick. Dus wat is het nou? Ik weet het niet. Ik vind En-Joy Stick wel veel leuker klinken. Dus zo ga ik het maar noemen haha.

kardashian joystick2

De Kardashian Joystick is een stift die je eruit kan draaien. Ik vind dat erg handig omdat deze puntig is en makkelijk aan te brengen is. Hij zal alleen niet puntig blijven neem ik aan. Er zit 1 gram aan product in.

kardashian joystick swatch

Pigment? Ja dat heeft de Joystick! Een prachtige rode kleur. Ik blijf het mooi vinden, rode lipstick. Jullie ook? De lipstick overleeft een drankje zeker. Alleen meestal als ik gegeten heb gaat de lipstick aan de binnenkant eraf dus ik stift dan eigenlijk altijd wel even bij. Dat is bij deze lipstick ook.

kardashian joystick fullface

A little full face action! De kleur van de lipstick is op deze foto iets lichter dan hoe hij echt is. De swatch komt beter over. Mijn conclusie? Ik ben heel tevreden over de Joystick. Ik kan jullie deze zeker aanraden en is ook erg makkelijk te bestellen. Ik zag bij John Beerens dat als je voor 20:00 besteld dat je het dan de volgende dag in huis hebt. Meestal neem ik zulke teksten met een korreltje zout, maar nee hoor. Mijn pakketje was er de volgende dag rond 11:00 al!! Dat vind ik wel echt een voordeel. Je betaalt voor de En-Joy Stick €13,95 en er zijn 8 kleuren beschikbaar.

Hebben jullie ervaring met Kardashian Beauty?

xxx

Follow me: Bloglovin TwitterInstagramFacebook

 

24 thoughts on “Kardashian Beauty Joy Stick Lipstick Rose Parade!

Geef een reactie

