NOTD: Bachelorette Bash!

essie

Hi ladies,

Vandaag heb ik weer een Nail of the Day voor je. Deze keer met een lakje van Essie. Dit is mijn eerste lakje van Essie en ik was daarom heel benieuwd of ik er ook zo enthousiast van wordt. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan gauw verder!

essie2

Ik kocht de kleur Bachelorette Bash. Deze was met 30 procent korting te koop bij de Etos.

essie3

Ik vind het een prachtig lakje! Eigenlijk dekt deze lak al in een laagje waar ik heel blij van werd! Ik heb toch een tweede laagje aangebracht, omdat ik dat persoonlijk fijner en mooier vind.Ik ben dus echt heel blij met dit lakje en ik snap waarom iedereen altijd zo positief is over Essie. Het glanst ook heel mooi wat me altijd opvalt bij de Essie lakjes. In het begin twijfelde ik wel vanwege de prijs, want de lakjes zijn €9,99. Ik vind het de prijs wel waard, maar ik ga binnekort is rondsnuffelen op Ebay voor nog meer lakjes!

Wat vinden jullie van de lakjes van Essie?

xxx

Follow me: BloglovinTwitterInstagramFacebook

18 thoughts on “NOTD: Bachelorette Bash!

Geef een reactie

