Home Inspiration: Bedroom!

bedroom10

Hi beauties,

Hoe was jullie weekend? Ik was niet helemaal lekker dus ik heb niet veel speciaals gedaan. Wel kregen mijn zus en ik vrijdag te horen dat we dinsdag bij een appartement kunnen komen kijken die in onze prijsklasse valt, joepie! Mijn zus en ik zijn al een tijd op zoek naar een appartement, maar dat is blijkbaar nog niet zo makkelijk hebben we gemerkt. Dus ik hoop echt dat het dinsdag wat is en alles geregeld kan worden. Dan ga ik eindelijk het huis uit, spannend! Het huis inrichten wordt dan onze nieuwe zorgen. Mijn zus is daar heel goed in enja, ik wat minder, want ik ben niet zo creatief. Voor mensen die niet zo creatief zijn en ideeën op willen doen hebben we het geweldige Pinterest! Mijn zondagmiddag bestond dus ook uit lekker veel pinnen! Ik wil jullie een aantal foto’s laten zien wat ik zelf heel leuk vind voor mijn aankomende slaapkamer! Kijken jullie mee?

Ten eerste wil ik even mededelen dat ik een grote liefde heb voor spullen met zebraprintjes! Dus ik zag een aantal foto’s die ik erg leuk vind. Zelf zou ik mijn kamer niet zo druk maken, maar er zullen zeker wat spullen in terugkomen met zebraprint! Sit back and enjoy!

bedroom6

bedroom7

bedroom5

bedroom4

Oke, dit is wel heel erg roze, maar ik vind het bed zo leuk met die fluffy deken! Ik zou de muren alleen niet roze verven.

bedroom9

bedroom11

bedroom3

bedroom2

bedroom1

bedroom8

Ik vind de combinatie van zwart, wit en rood ook super leuk. Zo te zien ben ik er nog niet helemaal over uit wat het wordt, want het zijn wel verschillende stijlen. Ik weet wel dat het niet zo druk zal zijn op de eerste foto’s, maar ik laat zeker wel mijn zebraprint obsessie zien in mijn kamer. Wel met mate, tenminste dat probeer ik haha. Ik ga nog even verder pinnen.

Fijne week allemaal!

xxx

Follow me: BloglovinTwitterInstagramFacebook

10 thoughts on “Home Inspiration: Bedroom!

Geef een reactie

