NEW IN: Korte laarsjes!

boots2

Hi beauties,

Ik ben al zo lang op zoek naar korte leuke laarsjes. Ik heb er echt al zoveel aan gehad. Ik was op zoek naar een beetje stoere, maar elegante laarsjes. Ik dacht die scoor ik vast heel snel weer een keer voor een goedkope prijs, maar helaas. Als je iets aan het zoeken bent kun je het vaak niet vinden. Hebben jullie dat ook?  Nu was ik vorige week donderdag even in de stad en liep ik de Sacha binnen voor de uitverkoop. En yes! Daar stonden de perfecte laarsjes! Benieuwd? Kijk dan gauw verder!

boots1

Hier zijn ze dan! Ik ben er echt zo blij mee.

boots4

boots3

Ze hebben best wel een hakje, maar ze zijn gelukkig niet zo dun en lopen niet wiebelig. Ik kocht deze in de uitverkoop bij de Sacha voor €39,99. Zal ik een keer een Outfit of the Day maken met deze schoenen?

Hebben jullie al geshopt in de sale?

xxx

Follow me: BloglovinTwitterInstagramFacebook

17 thoughts on “NEW IN: Korte laarsjes!

  1. Heel gaaf. Volgens mij hadden ze deze of zoiets ook bij Zalando. Ik wilde ze ook bestellen maar waren al uitverkocht 😦 ze zijn heel gaaf, ik ben benieuwd naar je outfit foto’s.

Geef een reactie

