WINACTIE: China Glaze lakjes!

china glaze lakjes

 

Hello beauties,

Ik heb de 75 volgers gehaald op Bloglovin! Yes, thank you!!! Daarom wil ik jullie bedanken met een klein cadeautje. Ik geef 2 lakjes van China Glaze weg ter waarde van 11,90! Van de ‘Cirque Du Soleil’ collectie. Ik heb 2 kleurtjes uitgekozen en hoop dat jullie deze leuk vinden! Ik heb deze lakjes zelf aangeschaft en zijn nog helemaal nieuw.

De rode kleur is Igniting Love en de roze kleur is Escaping Reality.

Wat moet je doen?

– Volg mij op Bloglovin en like dit bericht!

– Laat hier beneden even in een comment weten dat je meedoet!

Wat mag je doen?

– Like mijn Facebookpagina.

– Volg me op Twitter en tweet het volgende: “Ik maak kans op 2 lakjes van China Glaze op https://beautybylj.wordpress.com @Bolleke08 #win”

– Volg me op Instagram.

Deze winactie loopt tot 15 januari 00:00 en de volgende dag maak ik de winnaar bekend! Laat even in je reactie je email adres achter zodat ik je kan bereiken!

Good luck ladies!

xxx

32 thoughts on “WINACTIE: China Glaze lakjes!

  1. Gefeliciteerd met je volgers!! 😀 Ik doe graag mee met je leuke winactie! 🙂 Ik volgde je al op Bloglovin’, heb dit bericht geliked, heb je Facebookpagina geliked, volg je op Twitter en volgde je ook al op Instagram 🙂

  2. Gefeliciteerd met je followers! Echt een hele leuke win actie! Ben altijd al fan van nagellak geweest maar heb pas een paar lakjes van china glaze geprobeerd en vind ze echt super! Deze 2 heb ik nog niet geprobeerd dus ik doe graag mee, ben vooral benieuwd naar de rode sinds ik vaak rode nagellak draag :). Ik volg je via bloglovin en heb deze post geliked.

    Liefs,
    X

  3. Wat een super leuke blogg! Ga zo doorrr 😉 super leuke actie dus doe graag mee !
    Ik heb alle verplichte dingen gedaan en alle vrijwillige! Eigenlijk alles dus :))
    Iedereen veel succes!
    Liefs

  4. Wat een leuke winactie. Ik volg je al een tijdje 🙂
    Dit zouden dan mijn eerste china glaze lakjes worden, die ik graag aan mijn stash zou willen toevoegen.
    Ik heb alles gedaan (inclusief alle extra dingen)
    Liefs xx

  5. Leuke lakjes! Heb zelf nog geen CG lakjes maar hoor er veel goeds over!!

    Bloglovin volg ik je en dit artikel is geliked.
    Fb ben ik de pagina gaan volgen: Justnailpolishes Justnailpolishes
    Ook op twitter heb ik de tweet getweet en volg ik je: Justnailpolish
    op instagram weet ik niet of ik je volg: Justnailpolishes
    Groetjes Kim

Geef een reactie

