Mijn statement kettingen!

ketting3

Hello beauties,

Statement kettingen! Wie kent ze niet? Je ziet ze nu heel veel en ik ben fan. Daarom kwam ik op het idee om mijn statement kettingen aan jullie te showen! Kijken jullie mee?

De ketting op de bovenste foto was eigenlijk de eerste statement ketting die ik kocht. Deze kocht ik bij een vrouw die hier in Tilburg sieraden verkoopt vanuit huis en ze heeft inmiddels verschillende verkooppunten. Je kunt haar vinden op Facebook onder de naam Zola Jewelry.

ketting1

Deze ketting kreeg ik cadeau van mijn beste vriendin. Deze is te koop bij de Primark.

ketting2

Dit is toch wel een van mijn favorieten. Deze is ook te koop bij de Primark.

ketting4

Ik hou van zebraprint! Deze kocht ik nieuw op Marktplaats. Op Marktplaats staan heel veel statement kettingen.

ketting5

Deze komt ook van de Primark geloof ik. Primark, jullie zijn goed bezig met de kettingen!

ketting6

Oeh, shame on me. Deze komt ook van de Primark.

ketting7

Deze ketting kocht ik ook op Marktplaats.

ketting8

Deze ketting is van House of Lou. Ik won deze bij een winactie van Sharon van http://www.looksbysharon.com

ketting9

Oke, misschien moet ik toch stoppen met statement kettingen kopen haha. Deze komt ook van de Primark.

Dragen jullie veel statement kettingen?

xxx

Follow me: TwitterInstagramFacebookBloglovin

22 thoughts on “Mijn statement kettingen!

Geef een reactie

