NOTD: New Years Eve!

new years eve

Hello beauties,

Vandaag een hele feestelijke NOTD! Mijn nagels met Oud & Nieuw! Als deze niet feestelijk genoeg zijn!! Ik lakte eerst met zwarte nagellak van Rimmel 2 laagjes. Daarna strooide ik de gouden glitters eroverheen, even laten drogen en daarna een topcoat. Het werd wel even een bende met de glitters, maar heb een papiertje als ondergrond gebruikt zodat ik ze daarna terug kon doen in het bakje. De glittertjes heb ik gekocht bij een winkeltje hier in Tilburg. Die verkoopt allerlei nail-art spulletjes.

Wat vinden jullie ervan?

xxx

Follow me: TwitterInstagramFacebook Bloglovin

21 thoughts on “NOTD: New Years Eve!

Geef een reactie

