Favorieten December 2013!

Hello beauties,

Het einde van December en van het jaar is al weer gekomen en dat betekent dat ik mijn favorieten van de afgelopen maand aan jullie wil laten zien. Geen favorieten van het hele jaar, maar dat ga ik volgend jaar proberen! Deze maand heb ik niet heel beauty producten nieuw gekocht, dus laat ik jullie ook andere dingen zien waarvan ik deze maand veel gebruik van heb gemaakt. Kijken jullie mee?

favorieten december onesie

Als eerste een ode aan mijn onesie! Ah, wat is die lekker zacht en het printje is zo leuk! Me love cookies! Ik kocht deze bij de Primark voor 16 euro.

favorieten december neutral met doosje

favorieten december neutral zonder doosje

Ik kocht laatst de Neutral Face Cream. Ik was op zoek naar een crème waar geen slechte ingrediënten inzitten.  Ik zat al een tijdje naar Neutral te kijken en ik dacht laten we hem is proberen! Tot nu vind ik de crème erg fijn en verzorgt mijn huid goed.

favorieten december rt expert face brush2

favorieten december rt shading brush

De kwasten van Real Techniques. Ik kreeg ze pas afgelopen Kerst en heb ze pas een keer gebruikt, maar ik ben zeker fan!

favorieten december sleek blush dicht

favorieten december sleek blush open

Mijn eerste product van Sleek. De blush Rose Gold. Wauw, ik vind het echt een mooie blush. Wel wat anders dat ik normaal gebruik, maar ik vind het zo prachtig! Ik ben fan.

favorieten december oorbellen

Hebben jullie ook wel eens dat je dan nieuwe oorbellen koopt en echt bijna elke dag draagt? Nou ik wel! Deze maand waren dat deze oorbellen van de Primark. Deze kocht ik voor 1,50.

Dit waren mijn favorieten van December. Ik wens jullie alvast een geweldige jaarwisseling toe! Let op met vuurwerk en tot volgend jaar!

Wat zijn jullie favorieten van December?

xxx

Follow me: TwitterInstagramFacebookBloglovin

8 thoughts on “Favorieten December 2013!

Geef een reactie

