Liebster Award! #2

LiebsterLogo

Hello beauties,

Ik ben voor de tweede keer genomineerd voor de Liebster Award! Dit keer ben ik genomineerd door Manon! Benieuwd naar de vragen die Manon mij stelde? Lees dan gauw verder!

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik was al een tijdje werkloos en zocht iets om mijn dagen door te komen. Dus leek het me erg leuk om mijn passie voor beauty met jullie te delen!

2. Over welk onderwerp schrijf je het liefste op je blog?

Toch wel over make-up. Ik ben beginnend visagiste en vind het erg leuk om nieuwe make-up producten uit te proberen!

3. Wil je iets bereiken met je blog of doe je het gewoon omdat je het leuk vindt?

Ik ben begonnen met bloggen omdat ik het erg leuk vind! Natuurlijk is het altijd mooi meegenomen als je wat dingen bereikt met bloggen! Wat ik toch wel het leukste vind als ik zie dat mensen het leuk vinden om mijn blog te lezen! Dat heb ik al bereikt.

4. Welke van de drie kan je echt niet missen: Foundation, mascara of lippenstift?

Sowieso mascara!

aBKwzzD_700b

5. Wat is je favoriete make-up stijl? Nude look, smokey eyes of veel kleur?

Een nude look. Die kun je gewoon elke dag dragen en ziet er altijd prachtig uit vind ik.

6. Hoe ziet jouw kledingstijl eruit?

Tsja, dat vind ik moeilijk om te beschrijven. Ik heb denk ik wel een simpele kledingstijl. Ik hou het casual en netjes en af en toe ga ik wel uit mijn comfortzone. Een zwart simpel jurkje en dan met een gave grote statement ketting!

7. Doe je aan sport, zo ja wat?

Shame on me, maar nee ik sport niet. Ik heb een tijd een abonnement gehad op de sportschool en dat beviel me wel opzich. Alleen na een tijdje had ik gewoon geen zin meer om te gaan. Toch moet ik het maar weer is gaan proberen.

8. Wat is je favoriete tv-programma?

Dat is een moeilijke, want ik vind veel programma’s leuk om te kijken. Mijn all time favorite serie is dan toch wel Friends!

friends

9. Wat is je favoriete tijdschrift?

Cosmopolitan!

10. Waar haal je je inspiratie vandaan?

Eigenlijk wel van overal. Overal zie ik wel dingen waarvan ik denk, hé dat kan ik gebruiken voor mijn blog! Dan schrijf ik dat altijd gelijk op, omdat ik nogal vergeetachtig ben.

11. Heb je een tip voor andere bloggers?

Blog voor je plezier. Stop al je passie erin en dan moeten mensen het wel leuk vinden!

Ik wil graag nog een aantal bloggers nomineren voor de Liebster Award en dat zijn deze bloggers:

1. Laura

2. Sylvana

3. Sem

4. Femke

5. Marinda en Marloes

6. Kato

De vragen die ik jullie wil stellen:

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?

2. Waar blog je het meest over?

3. Verliefd, verloofd of getrouwd?

4. Heb je huisdieren?

5. Wat is je favoriete beauty product?

6. Wie is je grote voorbeeld?

7. Heb je broers of zussen? Zo ja, hoeveel?

8. Wat is je favoriete beauty merk?

9. Wat is je lievelingsstad?

10. Jurkjes of rokken?

11. Truien of vesten?

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn antwoorden te lezen! Zo leer je me steeds een beetje beter kennen!

xxx

Follow me: TwitterInstagramFacebookBloglovin

15 thoughts on “Liebster Award! #2

Geef een reactie

