NEW IN: Sweater No.9!

sweater van dichtbij

Hello beauties,

Zondagmiddag was ik even in de stad, omdat mijn zus nog een feestelijk jurkje moest kopen voor Oud & Nieuw! Ik had me voorgenomen om niks te kopen, maar toch viel mijn oog op een leuke trui! Ik bezit niet zoveel truien, omdat ik vaak een vest draag. Ik wil graag jullie mening horen en waarmee jullie deze trui zouden combineren! Kijken jullie mee?

sweater aan

Dit is ie dan! Ik dacht om het te combineren met een leuke statement ketting. Een zilveren of een mooie gouden! Ik ben er zelf heel blij mee. Ik kocht de trui bij de Vero Moda voor 16,95. Dat is een goede prijs toch?

Wat vinden jullie ervan? En hoe zouden jullie deze trui combineren?

xxx

Follow me: TwitterInstagramFacebookBloglovin

19 thoughts on “NEW IN: Sweater No.9!

Geef een reactie

