Tag: Things I Love About Winter!

tree

Hello beauties,

Hebben jullie ook al zo zin in de Kerstdagen? Ik wel. Alleen moet ik wel zeggen dat ik het nog niet echt voel dat het over een paar dagen al Kerst is. Misschien omdat het niet zo koud is en geen sneeuw ligt, maar dat wil niet zeggen dat ik de sfeer er niet lekker wil in brengen! Ik heb vandaag een tag voor jullie waar ik zelf wel vrolijk van word. Hoewel de winter niet mijn favoriete seizoen is zijn dit toch wel leuke kleine dingetjes waar je blij van wordt! Kijken jullie mee?

frosted windows

Oke, ik weet niet of jullie dit ook doen, maar ik moet altijd even een tekening maken als ik dit zie.

family6

Dit is het belangrijkste voor mij met Kerst. Wij zijn thuis met vier kinderen en we worden allemaal ouder en gaan onze eigen kant op. Dan is de Kerst een goede smoes om gezellig bij elkaar te zijn zoals vanouds!

tumblr_lrym0aCOgy1r39wngo1_500_large

Mijn nieuwe comfy pajama? Ik heb laatst een koekiemonster onesie gekocht en wat zit dat lekker! Zo zacht.

tumblr_lsvse6VDzH1r39wngo1_r1_500

Hoe mooi is het als het gesneeuwd heeft en je gaat de bossen in en alles is nog niet aangeraakt!

tumblr_lt6v7fR2vb1r39wngo1_500

Wij krijgen met Kerst nog cadeautjes en ja, dat blijft gewoon leuk!

tumblr_lsvsnztkEC1r39wngo1_r1_500

Dit is toch wel mijn favoriet. Ah, mijn hond vindt de sneeuw zo leuk! Met haar snoet er recht in. Ze eet de sneeuw ook vaak op, doen jullie honden dat ook? Of heb ik een hele aparte?

Ik hoop dat jullie op deze zondag een beetje blij worden van deze tag en de positieve dingen inzien van de winter! Neem de tag gerust over!

xxx

Follow me – TwitterInstagramFacebookBloglovin

9 thoughts on “Tag: Things I Love About Winter!

Geef een reactie

