NOTD: Nails Inc. Victoria!

nails inc

Hello beauties,

Vandaag weer een NOTD! Ik ontving woensdag de Glossybox en daar zat dit lakje van Nails Inc. London in. Die moest ik natuurlijk gelijk even proberen. Ik kende dit merk eigenlijk nog helemaal niet dus was benieuwd naar de kwaliteit van dit lakje! Benieuwd wat ik er van vind? Kijk dan gauw verder!

Het is een super glossy nagellakje met een donkere rode kleur. Ik vond zelf dat het lakje heel dun is en daardoor vind ik het moeilijker om te lakken.

nails inc 1 laagje

Dit is een laagje. Het dekt nog niet heel goed, maar vind de kleur wel echt heel erg mooi! Maar zoals je ziet vooral op mijn ringvinger dat je soms ook donkere stukjes ziet. Volgens mij komt dat omdat het lakje zo dun is en daardoor niet egaal lakt.

nails inc 2 laagjes

Dit is het lakje met 2 laagjes en dan dekt ie prima! Het is niet op mijn netst gelakt, maar het gaat even om het idee haha! Ik vind het zelf een prachtige kleur alleen niet fijn om aan te brengen. Wel droogt hij heel snel! Dat vind ik persoonlijk erg fijn, want ik heb eigenlijk nooit geduld daarmee. Dit is de kleur Victoria. Ik vind het een perfect kleurtje voor deze tijd en de aankomende feestdagen! Fullsize kost dit lakje 13 euro.

Wat vinden jullie ervan?

xxx

Follow me – TwitterInstagramFacebookBloglovin

8 thoughts on “NOTD: Nails Inc. Victoria!

Geef een reactie

