Review: L’Oréal Miss Manga Mascara!

miss manga mascara

Hello beauties,

Ik ben misschien een beetje laat met deze review, want ik kocht deze bij de 1+1 actie van de Kruidvat. Ik was heel erg benieuwd naar deze mascara sinds dat ik de reclame op tv heb gezien. Hoewel ik bijna nooit andere mascara koop, omdat ik zo blij ben met mijn mascara van MaxFactor. Toch kocht ik hem. Benieuwd naar wat ik van deze mascara vind? Lees dan gauw verder!

miss manga borsteltje

Het borsteltje van de mascara. Zie je dat stukje, die kleine inkeping? Daarmee kun je het borsteltje bewegen. Ik zie niet echt het nut er van in. Het enige is misschien dat het makkelijker is om op je onder wimpers aan te brengen.

miss manga voor en na

Sorry voor de barre kwaliteit van de foto’s, maar toen ik foto’s wilde gaan maken was de batterij van mijn camera leeg. Arrrgghhh en het moest nu meteen gebeuren, dus heb met een iPhone de foto’s gemaakt. Op de linkerfoto heb ik geen mascara op, maar wel mijn wimpers gekruld. Zonder wimperkrultang staan mijn lange wimpers gewoon echt recht vooruit. Op de tweede foto heb ik de mascara aangebracht. Ik ben helemaal niet blij met het resultaat. Ik heb gewoon lange wimpers en die gaan niet zo maar in de krul en worden al snel spinnenpoten. Ik vind dat ik dat heb met deze mascara. Het effect van de wimper krultang is gewoon weg. Oke, ik ben klaar met klagen nu haha. Voor mij is deze mascara gewoon niet fijn, maar dat wil niet zeggen dat het bij andere mensen niet werkt!

Ik kocht deze mascara in de aanbieding dus heb er geloof ik 7,50 voor betaald. De normale prijs is 14,99 en je kunt deze kopen bij Kruidvat of bol.com! (Op bol.com kost de mascara trouwens 14,49)

Hebben jullie ervaring met deze mascara? En zo ja, wat vind je ervan?

xxx

Follow me: TwitterInstagramFacebookBloglovin

23 thoughts on “Review: L’Oréal Miss Manga Mascara!

  1. Jammer dat de mascara niet goed bij jou werkt. Ik vind de mascara juist heel erg fijn en krijg er een mooie volume mee, zonder dat ik van tevoren mijn wimpers gekruld heb. Iedereen zijn eigen ding 🙂

Geef een reactie

