Uberfacts!

Hello beauties,

Vandaag een heel ander artikel. Even geen Kerst, even geen make-up. We houden het lekker luchtig vandaag. Ik volg al een tijdje een account op Twitter die elke dag rare en grappige feitjes tweet. Die wil ik vandaag met jullie delen! Lezen jullie mee?

– A chicken named Mike lived for a year and al half without his head.

mike the chicken

– The longest case of hiccups lasted 68 years

– It is actually illegal to name your child “Ikea” in Sweden

– 55% of people will yawn after reading the word “yawn”

yawn

– It is illegal for a man to marry his wife’s grandmother in Colorado

– Iceland has one of the largest gun ownership rates in the world and yet has one of the lowest crime rates in the world.

– There is a town in Indiana called Santa Claus

– Studies show that Wednesday is the best day of the week to go out on a first date.

berry-mix--frambozen--aardbei--banaan_3202063

– A strawberry is not an actual berry, but a banana is.

Ik vind die van die kip zo grappig. Normaal leven kippen dan maar anderhalve minuut toch? Wel knap dat zo’n beestje dat gewoon zo lang volhoudt zonder kop! En serieus, je zult maar 68 jaar lang de hik hebben!! Mijn vader heeft een keer een week de hik gehad en dat vond ik al belachelijk lang, maar dat kan niet tippen aan 68 jaar.

Je kunt deze feitjes vinden op @Uberfacts op Twitter!

Kennen jullie ook nog leuke feitjes?

xxx

Follow me: TwitterInstagramFacebookBloglovin

 

12 thoughts on “Uberfacts!

  1. Hoe kan zo een kip nu overleven zonder hoofd dat vraag ik mij echt af? Hebben ze die dan injecties gegeven met vloeibaar voedsel ofzo? En hersenen dienen toch ook om de longen aan te sturen en zo? Echt vreemd 🙂
    Ik heb ze meteen ook gevolgd op twitter, vind nutteloze weetjes altijd leuk 🙂

Geef een reactie

