FOTD: Red lips are never wrong!

Hello beauties,

Ik beloofde jullie gisteren om een look online te zetten met de NYC Smooch Proof Lipstain 16H in de kleur rood! Benieuwd wat ik er van maakte? Kijk dan snel verder!

make up look eye

Eerst een klein voorproefje wat ik mijn ogen deed. Ik bracht wat glitters aan zodat het lekker feestelijk is!

full face makeup essence eye sorbet

Full face! (Let alsjeblieft niet teveel op mijn hoofd, want geen een foto was mooi die dag)

Producten die ik gebruikte:

– Catrice Prime and Fine Smoothing Refiner

– Make-Up Studio Fluid Foundation No Transfer WA2 Sand

– Catrice All Round Concealer Palette

– Catrice Prime and Fine Highlighting Powder 010 Fairy Dust

– Max Factor False Lash Effect

– NYC Color Wheel 723A Pink Cheek

– Rimmel Bronzer 022 Sun Bronze

– Make-Up Studio Translucent Powder

– Essence Eyeshadow Base

– Essence Eye Sorbet 01 Illuminating Plum

– Catrice Absolute Nude Palette

– NYC Smooch Proof Lipstain 16H 497 Rock on Ruby

– Make-up Studio Eyebrow Pencil no.1

Houden jullie ook zo van rode lipstick?

xxx

Follow me: TwitterInstagramFacebookBloglovin

24 thoughts on “FOTD: Red lips are never wrong!

Geef een reactie

