NYC Smooch Proof Lipstain 16H!

NYC lipstain 2

Hello beauties,

Mijn Kerst inspiratie staat stil dus vandaag weer heel iets anders. Ik kocht de NYC Smooch Proof Lipstain 16H al een tijdje geleden, maar wil toch nog even de swatches met jullie delen. Kijken jullie mee?

NYC Lipstain

De NYC Smooch proof lipstains zijn een soort stiften waarmee je het gemakkelijk mee kan aan brengen. Ik heb twee kleuren en dat zijn 497 Rock on Ruby (rood) en 490 Persistent Pink (roze). Ik vind zelf de manier van aanbrengen wel handig, omdat je zo precies een lijntje kan trekken en er niet naast kan zitten. Ze zeggen dat het 16 uur blijft zitten. Of het echt 16 uur is weet ik niet, maar ik ben wel tevreden over de tijd dat ze blijven zitten. Ze overleven zeker een hapje en een drankje.

NYC lipstain swatches

De swatches. Het geeft genoeg pigment af vind ik. Als ik het op mijn lippen aanbreng komt er nog meer pigment af dus daar ben ik erg tevreden over. Ik wou foto’s maken van mijn lippen, maar dat mislukte een beetje. Voor morgen komt er een look online met de rode lipstick dus dan zie je het beter!

NYC is te koop bij de Kruidvat.

Welke kleur spreekt jullie het meeste aan?

xxx

Follow me: TwitterInstagramFacebookBloglovin

12 thoughts on “NYC Smooch Proof Lipstain 16H!

Geef een reactie

