NOTD: It’s Christmas time!

Hello beauties,

Gister middag heb ik samen met mijn zus 2 nail arts in de Kerst sfeer gemaakt. Mijn zus heeft ze op mijn nagels gemaakt, want ik kan dat echt niet. Ik ga dan altijd trillen als ik iets precies moet doen. Ik heb het geprobeerd, maar nee dat zag er niet uit haha. Mijn zus is erg creatief en altijd heel precies in die dingen. Terwijl ze daarna nooit een keer tevreden is. Daarom hoop ik dat jullie dit mooi zullen vinden en dan kan ik dat lekker aan haar laten zien! Ik laat vandaag een nail art zien en de andere komt binnekort online. Die van vandaag is heel erg simpel, maar wel lekker opvallend!

christmas nails

 

(Rood is in het echt wat donkerder en bevat meer glitters, maar aangezien het al wat donkerder was kreeg ik dat niet goed op de foto)

Voor deze nail art gebruikte mijn zus maar 2 kleuren.

Catrice 550 Marilyn & Me

Etos Quick Dry nr. 122 (wit)

Wat vinden jullie ervan?

xxx

Follow me: Twitter – Instagram – Facebook – Bloglovin

19 thoughts on “NOTD: It’s Christmas time!

Geef een reactie

