Make-Up Artist: Samer Khouzami

Screenshot_2013-12-02-19-08-45-1Hello beauties,

Vandaag wil ik iets delen en ben erg benieuwd naar jullie mening over dit artikel! Een tijdje terug kwam ik Make-up Artis Samer Khouzami tegen op Instagram en wist even niet wat ik zag. Wat Samer Khouzami doet met make-up is ongelofelijk. Kijken jullie mee?

Samer Khouzami is een mannelijke make-up artist uit Libanon. Wat hij doet met contouren & highlighten vind ik echt prachtig. Persoonlijk vind ik dat er wel ontzettend veel make-up op zit en dat je niet meer echt op jezelf lijkt en dat is voor mij niet de bedoeling van make-up. Toch vind ik dat hij wel echt talent heeft. Ook maakt hij prachtige ooglooks. Ik wil jullie een paar foto’s laten zien waar hij iemand echt helemaal transformeert.

Screenshot_2013-12-02-19-06-26-1

Screenshot_2013-12-02-19-07-42-1

Screenshot_2013-12-02-19-08-10-1

Screenshot_2013-12-02-19-09-45-1

Screenshot_2013-12-02-19-08-30-1

Screenshot_2013-12-02-19-08-59-1

Al deze foto’s zijn afkomstig van de Instagram van Samer Khouzami. Ook heeft hij een eigen Youtube-kanaal, alleen kun je er natuurlijk niks van verstaan. Op http://www.samerkhouzami.com kun je nog veel meer looks van hem bekijken.

Ik ben erg benieuwd wat jullie hier nou van vinden en de manier waarop hij mensen transformeert

Laat het me weten in de comments!

xxx

(Bron: Instagram)

Follow me: Twitter – Instagram – Facebook – Bloglovin

10 thoughts on “Make-Up Artist: Samer Khouzami

  1. WOOW! Wat knap zeg.. Jammer inderdaad van die lage make-up maar wat een verschil zeg! Voor elke dag is het natuurlijk niet haalbaar maar ik zou er voor een dagje ook wel zo uit willen zien haha

Geef een reactie

