Catrice Liquid Metal Eyeshadows!

catrice liquid metal

Hello beauties,

Deze 4 prachtige oogschaduw doosjes won ik bij een winactie van Kirsten die blogt op http://www.lifestylepearl.nl! Ik ben daar natuurlijk erg blij mee, want ik win eigenlijk bijna nooit iets. Het zijn ook nog is prachtige kleuren voor de aankomende feestdagen. Kijken jullie mee verder?

Wat zegt Catrice zelf over deze collectie?

“Kleuren met een hoge pigmentatie voor een buitengewone metallic glans: de zijdezachte poeder met uniek chroomeffect doet denken aan vloeibaar metaal. De maximale pigmentatie, zijdezachte textuur en intense kleur zorgen ervoor dat je ogen direct stralen. Negen metallic kleuren zijn een een hoogtepunt voor elke dag, elke stemming, elke stijl.”

Van zulke teksten worden we natuurlijk blij van! Dit zijn de vier kleuren die ik bezit:

catrice 090 nougat it right

090 Nougat It Right

catrice 080 mauves like jagger

080 Mauves Like Jagger

catrice 020 gold n' roses

020 Gold n’ Roses

catrice 060 petrol pan

060 Petrol Pan

Oh, ik vind die namen die ze steeds verzinnen voor die producten altijd zo leuk! Hoe verzinnen ze het toch elke keer he?

catrice swatches liquid metal

De foto’s van boven naar beneden staan hiervan de swatches van links naar rechts!

Mijn conclusie:

Dit zijn heerlijke kleurtjes die flink wat pigment afgeven. Perfect voor de feestdagen om een wat meer opvallende look te creëren. De zijdezachte textuur waar ze het over hebben klopt. Het product voelt ook erg zacht aan. De verpakking is simpel, maar persoonlijk vind ik dat wel iets hebben. De oogschaduw is niet plat, maar golvend in het doosje gezet (snappen jullie dan wat ik bedoel haha?) wat natuurlijk weer iets extra’s geeft. Tot nu toe is het enige nadeel dat ik toen het eraf wou halen na het swatchen het er met een veeg met een keukenrol totaal af was. Ik heb er nog geen look meegemaakt dus hoelang de oogschaduw dan blijft zitten is de vraag.

Deze collectie is te koop bij de Kruidvat voor 3,99 per stuk. 

Wat vinden jullie van de kleuren?

xxx

18 thoughts on “Catrice Liquid Metal Eyeshadows!

Geef een reactie

