Tag: Sweater Weather!

herfst

Hello beauties,

De laatste tijd ben ik erg veel tags aan het invullen, maar ik vind ze zo leuk! Dus ik doe er nog eentje. Deze keer de Sweater Weather Tag! Ik zag deze voorbij komen bij Serena van Beautylab. Serena heeft er een filmpje van gemaakt, maar ik ga de tag voor jullie uitschrijven! Lezen jullie mee?

QUESTIONS

1. Wat is favoriete geurkaars?

Wij gebruiken thuis eigenlijk geen geurkaarsen. Totdat ik de Waxmelts ontdekte en die staan nu elke dag bij ons te branden. Ik heb bij de Action laatst een doosje gekocht van 0,79 met de geur rode bes en die vind ik heerlijk!

2. Koffie, thee of warme chocolademelk?

Ik ben helemaal niet van de warme dranken. Ik krijg het daar altijd bloedheet van, maar als ik het nou echt koud heb in de winter dan ga ik toch voor de chocolademelk! (Met een koekje erbij natuurlijk)

large

3. Pas jij je make-up routine aan in het najaar?

Nee eigenlijk totaal niet. Overdag draag ik alleen wat mascara en foundation dus ik hou het erg neutraal. Wel gebruik ik meer lipverzorging vanwege de droge lippen door de kou en veel bodylotion!

4. Wat is favoriete eten tijdens de Feestdagen?

Toen we nog klein waren gingen we altijd gourmetten. Inmiddels zijn het kerstdiners geworden, maar kies ik toch stiekem liever voor de gourmet!

5. Muts of sjaal?

Een sjaal! Dat is toch het eerste item wat ik pak zodra het wat kouder begint te worden. Als het dan echt gaat vriezen komt de muts tevoorschijn!

6. Wat is je favoriete wintertrui?

Ik draag eigenlijk niet veel truien. Ik heb een hekel aan van die kriebel truien. Het hoeft maar een beetje te kriebelen en ik word daar echt gek van. Wat ik natuurlijk wel jammer vind, want vind ze erg leuk! Dus geef mij maar een vest.

7. Wat is je musthave nagellakkleur van dit najaar?

Donkere kleuren zijn natuurlijk altijd erg mooi. Ik ben nu erg gek van de bordeaux rode/aubergine kleuren, maar nu we richting de feestdagen gaan komen de glitters toch bij steeds meer tevoorschijn!

large (1)

8. Laarzen of Uggs?

Laarzen. Ik vind laarzen gewoon eleganter dan Uggs. Ik bezit zelf geen Uggs, maar laarzen van het merk WLM. Die lijken er wel op, maar vind ik er persoonlijk minder lomp uitzien. Het voordeel is gewoon dat ze heerlijk warm zijn! Toch heb ik liever mijn nettere laarzen aan.

9. Wat is het leukste aan het najaar?

De feestdagen. Meer positiefs heb ik er niet over te zeggen haha. Ik haat die kou echt.

10. Heb je een favoriet liedje dit najaar?

Eigenlijk niet een liedje dat speciaal met het najaar te maken heeft. Wel een liedje die ik de afgelopen weken ontzettend veel luister. Drake ft Majid Jordan – Hold On, We’re Going Home. Drake is een van mijn lievelingsrappers. Ik hou van zijn teksten. Jullie ook?

Ik hoop toch nog dat jullie mijn tags met plezier lezen! Vandaag ga ik me helemaal storten op beauty artikelen! 

Neem de tag gerust over!

xxx

(Bron: weheartit.com)

9 thoughts on “Tag: Sweater Weather!

Geef een reactie

