Kruidvat 1+1 shoplog!

11 kruidvat

Hello beauties,

Ik deel vandaag mijn aankopen van afgelopen woensdag toen het de 1+1 actie was bij de Kruidvat en ik heb me ook totaal niet ingehouden. Ik kocht tien producten waarvan 9 voor mezelf. Mijn zus was mee en die kocht ook nog is tien producten. Dus dat was een geslaagd halfuurtje. Ik dacht ik ga al wat vroeger dus ik was daar rond half 5 alleen dat hadden meer mensen bedacht dus het was al een beetje druk, maar om 5 uur begon toch echt de drukte. Toen was ik gelukkig ongeveer al klaar. Benieuwd wat ik gekocht heb? Lees dan gauw verder!

catrice nude palette

Om te beginnen met de Absolute Nude Eyeshadow Palette van Catrice. Op deze liep ik als eerste af. Ik heb deze meerdere keren gezien bij verschillende beauty bloggers en daardoor was ik ook erg benieuwd!

catrice highlighter

Ik blijf nog even bij Catrice. Ik kocht deze Made to stay highlighter pen. Het is een beetje glimmende creamy highlighter. Ik kocht de kleur 010 Eye Like!

catrice prime and fine

Het laatste wat ik van Catrice kocht zijn deze 2 producten van de Prime and Fine collectie. Ik vind deze verpakking erg mooi en strak. Ik kocht de Prime and Fine Smoothing Refiner for invisible pores and lines. Het is een zachte heel lichtroze substantie. Ook kocht ik de Prime and Fine highlighting powder for a luminous glow in de kleur 010 Fairy Dust. Ik vind de naam zo leuk! Het is een vaste poeder met een lichte glans erin.

apocalips rimmel

Dit is de Apocalips van Rimmel London. Let alsjeblieft niet op die alarmstick. Ik krijg die er gewoon niet af, ook niet met aceton. Als ik dus ergens een hekel aan heb is het dit, maar goed. Ik wou een keer een nude kleur en toen zag ik deze liggen. Ik kocht de kleur 100 Phenomenon. Ook over dit product heb ik veel gehoord, dus wou ik die graag zelf een keer testen.

essence eye sorbet

Van Essence kocht ik 2 producten. Waarvan de Eye Sorbet een is. Vroeger had ik ook een potje met een creamy oogschaduw en was daar toen heel blij mee. Deze van Essence leek er op dus heb ik die meegenomen. Er lagen 3 kleuren. Ik nam de kleur 04 Illuminating plum mee.

essence concealer

Ook kocht ik concealer van Essence. De Stay Natural Concealer in de kleur 01 Soft Beige. Ik ben erg benieuwd naar deze. Er zit een draaiknop aan de onderkant en als je daar aan draait komt er boven in het kwastje concealer uit. Ben benieuwd of ik dit systeem wel wat vindt.

manga mascara

De Miss Manga mascara van L’ORÉAL. Hier ben ik al zo lang benieuwd naar. De reclame komt nog steeds op tv en daar vertellen ze over het ronddraaiende borsteltje. Ik gebruik al jaren dezelfde mascara van MaxFactor dus ik ben benieuwd of deze hetzelfde resultaat kan leveren waar ik altijd heel tevreden over ben.

rimmel lipstick

En last but not least! Van deze aankoop werd ik heel vrolijk! Ik was al een tijdje op zoek naar een soort aubergine kleur lippenstift. Ik zat te azen op nummer 04 van de Kate Moss Collection, maar helaas die gaat er uit en is bijna nergens meer te krijgen. Maar toen zag ik deze in het Rimmel rek! Van hun nieuwe lipstick lijn Moisture Renew. Ik kocht de kleur 330 Sloane’s Plum. Op de foto is de lipstick wat lichter uitgevallen. Ik probeerde deze gisteren gelijk even uit om te kijken of deze kleur me uberhaupt wel staat. Jeetje, wat is deze lipstick zacht! Net of ik Labello opsmeer. Dus met deze aankoop ben ik toch wel heel erg blij!!

Dit waren mijn aankopen. Willen jullie een review zien van een van deze producten? Laat het me weten in de comments en dan staat deze binnekort online!

xxx

19 thoughts on “Kruidvat 1+1 shoplog!

  1. Leuke spullen heb je geshopt. De Catrice prime and fine highlighter is zo mooi en ook echt 1 van mijn favorieten. Die concealer pen ben ik ook erg nieuwsgierig naar

Geef een reactie

