De gekste babynamen!

Naamloos

Hello beauties,

Vandaag een heel ander soort artikel. Onze Nederlandse Gers Pardoel heeft mij op dit idee gebracht. Gers Pardoel maakte maandag de naam van zijn zoontje bekend. Goud Pardoel. Ik vind het wel een originele naam, maar nee ik zou mijn kind nooit zo noemen! Wie helemaal goed zijn in rare babynamen zijn de Amerikaanse celebs. Ik heb er een paar voor jullie op een rijtje gezet. Kijken jullie mee?

Busy_Philipps_Photo19

De actrice Busy Phillips. Ik ken haar van de serie Cougar Town. Ze heeft 2 dochters.

Birdie Leigh Silverstein en Cricket Pearl Silverstein.

holly madison

Holly Madison. Ze is bekend als Playboy model en zat in de serie Girls of the Playboy Mansion. Inmiddels is ze getrouwd en heeft ze een dochtertje.

Rainbow Aurora Rotella

Uma-Thurman

Uma Thurman. Jullie kennen haar allemaal vast wel. Uma Thurman heeft meerdere dochters, maar een dochter heeft wel een hele speciale naam. Ze heeft maar liefst zeven namen. Hier komt ie.

Rosalind Arusha Arkadina Altalune Florence Thurman-Busson.

jamie oliver

Jamie Oliver. De sterrenchef heeft 3 dochters en 1 zoon en allemaal hebben ze een aparte naam.

Poppy Honey Rosie Oliver – dochter

Petal Blossom Rainbow Oliver – dochter

Daisy Boo Pamela – dochter

Buddy Bear Maurice Oliver – zoon

jason lee

Jason Lee. Niet echt een bekend acteur, maar hij is onder andere bekend van Alvin and the Chipmunks en de comedyserie My Name is Earl. Jason Lee heeft een zoontje. Dit is wel echt heel apart. Ik vind dit gewoon je kind pesten.

Pilot Inspektor Riesgraf Lee.

kim_kardashian_kanye_west_move_in_together

Jullie zagen ze net al even aan het begin. Kim Kardashian en Kanye West. Die kunnen natuurlijk niet ontbreken. Ik vind het inderdaad een aparte naam, maar haar roepnaam Nori vind ik juist weer erg leuk!

North West

Wat vinden jullie ervan dat de sterren hun kinderen zo noemen?

xxx

8 thoughts on “De gekste babynamen!

Geef een reactie

