Review: De Tuinen Aloë Vera Shampoo!

Afbeelding

Hello beauties,

Vandaag review ik de Aloë Vera Shampoo van de Tuinen. Ik ben op zoek naar een shampoo waarvan mijn hoofdhuid niet gaat schilferen. De Tuinen heeft natuurlijke producten en dat werkt bij mijn huid toch altijd wel beter. Dus testte ik deze. Lezen jullie mee?

Wat zegt de Tuinen erover?

De Tuinen 30% Aloë Vera shampoo is mild, reinigend en verzorgend. Kalmeert en hydrateert de hoofdhuid. Goed in masseren en grondig uitspoelen.

Het sap van de Aloë Vera is rijk aan vitaminen, verzachtend, vochtregulerend en ondersteunt het herstellend vermogen van de huid. Deze shampoo bevat 30% Aloë Vera concentraat.

Wat zeg ik er over?

Ik ben erg positief over deze shampoo. Ik heb de shampoo nu een paar keer gebruikt en mijn schilfers zijn gewoon een stuk minder geworden.

Afbeelding

Het enige nadeel is dat deze shampoo toch SLS bevat, maar nou moet ik wel zeggen dat de shampoo maar minimaal schuimt. Ik moet wel even wennen aan de substantie. Het is wat dunner dan bij andere shampoos. Het verzorgt en hydrateert zeker mijn hoofdhuid. De shampoo heeft een lichte geur die ik persoonlijk lekker vind ruiken.

Afbeelding

Dus ik ben tevreden over deze shampoo. Hij kost 7,79 dus wel wat duurder dan normale shampoos, maar de Tuinen heeft vaak aanbiedingen met deze collectie.

Kopen jullie vaak natuurlijke producten?

xxx

3 thoughts on “Review: De Tuinen Aloë Vera Shampoo!

Geef een reactie

