Tag: Guilty Pleasures!

Afbeelding

Hello beauties,

De tag Guilty Pleasures zag ik op http://www.teddlicious.nl en vond het erg leuk om te lezen! Dus ik nam de tag over! Ik ben nog niet zo lang aan het bloggen, dus is een tag wel een leuke manier om mij beter te leren kennen! Lezen jullie mee?

Film

Ik kijk eigenlijk nooit zo vaak films, omdat ik er niet echt de tijd voor neem, maar als ik ze kijk vind ik heerlijk om chickflicks te kijken. Romantische komedies om bij weg te zwijmelen. De film There’s something about Mary is al een oudere film, maar is me echt altijd bijgebleven. Heerlijke film.

Afbeelding

Kennen jullie deze scene van de film nog??

Serie

Reality-tv! Ik hou er van. Ik volg de Kardashians al vanaf het begin van af aan, Ook de series van The Real Housewives of. Eigenlijk verschrikkelijk hoe die vrouwen zo ruzie kunnen maken, maar heerlijk om naar te kijken! Verstand op nul en genieten maar.

Muziek

Ja, dat is dan toch echt One Direction. Ik vind het echt grappig om te zien hoe die meisjes zo lekker kunnen gillen om die jongens! Toch hebben ze best leuke liedjes. Bijvoorbeeld What Makes You Beautiful.

Snack

Kennen jullie de chocolade koekjes van Zaans Huisje? Een koek met een plakkaat chocolade erop. Als je die voor me neus zet dan is ie echt heel snel op. En waar je me altijd voor op kan bellen is een Quarter Pounder van de Macdonalds. Erg slecht, maar ik vind die zo lekker!

Activiteit

Deze vind ik moeilijk, maar het liefst lig ik de hele dag op bank series te kijken. Ik heb sinds kort een Apple tv waar je heel veel series kan kijken, vooral Amerikaanse. Daar kan ik me de hele dag wel mee vermaken.

Absurde verzameling/belachelijke aankoop

Dat is bij mij toch wel absoluut schoenen en dan vooral pumps. Ik vind ze prachtig, maar ik draag ze bijna nooit. Het zit gewoon niet altijd even lekker, maar dat houdt me absoluut niet tegen! Ik heb planken tegen de muur waar ze allemaal netjes naast elkaar zijn neergezet. Ik word gewoon blij als ik er naar kijk!

Afbeelding

Crush

Channing Tatum! Wat een woest aantrekkelijke vent haha! Hij speelt vaak in die chickflicks. Dus zwijmel je nog extra weg. Maar toen kwam de film Magic Mike, yes! Ik weet eigenlijk niet eens meer waar de film over gaat, maar dat doet er ook niet echt toe. Hier nog een even foto zodat jullie extra goed snappen wat ik bedoel haha.

Afbeelding

Kleding

Mijn trainingsbroek en dan mijn lekkere warme badjas erover heen en dikke sloffen. Mijn zondagsoutfit.

Wat zijn jouw guilty pleasures?

xxx

9 thoughts on “Tag: Guilty Pleasures!

Geef een reactie

