Essence Colour & Go Color of the Year!

Afbeelding

Hello beauties,

Het draait de laatste tijd bij mij erg veel om mijn nagels haha, daarom vandaag weer swatches van Essence Colour & Go. Ik vind deze serie echt super leuk. De potjes zien er leuk uit en de kwastjes zijn erg fijn. Ik heb er daarom ook erg veel van en laat ik vandaag twee groene kleuren zien uit mijn stash.

159 The green & the grunge

161 Ciao oliviero

Afbeelding

Dit is de nummer 159 en is ook Color of the Year!

Afbeelding

En dit is de nummer 161!

Hoewel ik bijna nooit groene nagellak draag vind ik het erg mooie kleuren. Mijn favoriete is nummer 161 en die heb ik momenteel nog steeds op mijn nagels. Ik heb bij beide 2 laagjes aangebracht.

Welke is jullie favoriet?

xxx

4 thoughts on “Essence Colour & Go Color of the Year!

Geef een reactie

