Kardashian Kollection for Lipsy London!

Afbeelding

Hello beauties,

Jullie zullen vast al wel meegekregen hebben dat de zusjes Kardashian vandaag hun nieuwe kledinglijn lanceren voor Lipsy London. Ik ben misschien een beetje Kardashian verslaafd. Dus wilde ik jullie vandaag wat items laten zien uit de nieuwe collectie. Het is een feest collectie en ik vind de items zelf erg mooi. Je moet er van houden, maar ik doe deze feestdagen zeker wat van deze collectie aan! Kijken jullie mee?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was een kleine impressie van de collectie. Ze hebben ook nog tassen, clutches en accessoires. Je kunt op http://www.lipsy.co.uk al bestellen, maar op 16 november komt Khloe Kardashian naar de Bijenkorf in Amsterdam om hier de kledinglijn te lanceren! En daar ben ik zeker bij!!

Wat vinden jullie van de Kardashian Kollection? En zijn jullie er 16 november ook bij?

xxx

5 thoughts on “Kardashian Kollection for Lipsy London!

Geef een reactie

