Favorites #1: Webshops!

Hello beauties,

Vandaag wil ik jullie mijn favoriete webshops van dit moment laten zien. Want online shoppen? Wie doet dat nou niet? Ik shop erg veel online, want hier in Tilburg winkelen is wel leuk, maar niet zo groot en weinig keus.

Afbeelding

http://www.boohoo.com

Deze kennen jullie vast wel van de reclame. Deze site is echt heel erg uitgebreid en ze hebben echt van alles. Ook heel veel verschillende stijlen dus voor ieder wat wils! Je bestelt wel vanuit buitenland, maar het is gratis verzending vanaf besteding van 25 euro en daar zit je zo aan dus dat is dan ook mooi meegenomen.

Afbeelding

http://www.c-and-a.com

C&A kennen jullie vast ook allemaal, maar staat niet echt bekend als een high-fashion winkel, maar nou moet ik toch toegeven dat ik online bij de C&A best nog leuke items voorbij zien komen! Je hebt er op dit moment ook de collectie van Frans Molenaar. Die collectie is wat meer voor de oudere vrouw, maar wel erg sjiek en leuk. Ik zie die leuke items dan ook alleen maar online, want als ik hier naar de C&A ga vind ik dus eigenlijk nooit iets.

Afbeelding

http://www.cloozy.nl

Deze webshop ben ik pas geleden tegengekomen via facebook. Het is een kleine webshop, maar heeft echt artikelen die mij aanspreken. Hun collectie jurken is voor mij echt geweldig! Ze baseren de looks ook op celebrities en daar ben ik altijd wel een beetje gevoelig voor haha.

Afbeelding

http://www.sammydress.com

Deze site heb ik gevonden via google. Het is een Japanse of Chinese site. Ze hebben echt leuke items, vooral de sieraden. Je kunt hier ook bestellen zonder verzendkosten te betalen, maar dan moet je wel ongeveer 2 weken op je pakketje wachten. Kun je niet zo lang wachten? Dan betaal je wel rond de 16 euro aan verzendkosten. Het is ook echt spotgoedkoop en tot nu toe heb ik helemaal geen klachten over de kwaliteit.

Afbeelding

http://www.oohlala.nl

Dit is een webshop met alleen sieraden. Ik vind lang niet alle sieraden leuk die ze hebben, want sommige vind ik best kinderlijk, maar ik heb er laatst wel een gave chain armband gescoord! Voor de rest hebben ze nog tassen, haar accessoires, sjaaltjes, riemen en zonnebrillen dus valt genoeg te bekijken! Ooh LaLa is niet duur en had mijn bestelling super snel binnen.

Welke webshops bezoeken jullie op dit moment veel?

Hope you guys enjoyed!

xxx

2 thoughts on “Favorites #1: Webshops!

Geef een reactie

