Review: Olivella producten!

DSC_0356

Hello beauties,

Een tijdje terug heb ik een pakketje gehad met proefjes van de site http://www.olivella.nl en wil mijn ervaringen graag met jullie delen. Ik krijg superveel producten van ze, maar dan in een testervorm.  De producten van Olivella bevatten allemaal natuurlijke olijfolie. Wat voor mij erg belangrijk was dat de shampoo en douchegel geen SLS bevat en dat alles dierproefvrij is.  Ik heb best veel testers gehad dus ik deel er maar een aantal met jullie.

Om te beginnen met de zeep.  Face & Body Bar Pomegranate:

Lang geleden dat ik echt een zeep bar in mijn handen heb gehad. Tegenwoordig gebruik ik zeep altijd uit een flesje met een pompje. De zeep is olijfgroen van kleur. Lijkt me ook logisch.  Je moet er natuurlijk van houden, maar ik vind de geur van olijfolie erg lekker. Even wennen is dat de zeep ook niet schuimt, omdat er geen SLS in zit. Ik ben er zeker tevreden over, want ik krijg er zachte en lekker ruikende handen van.  De prijs van deze zeep is 3,50.

Olijfolie shampoo:

De shampoo ruikt erg lekker ook, alleen voor mijn haar is olie niet echt fijn. Ik krijg altijd heel snel vet haar dus vermijd ik eigenlijk altijd olie. Wat altijd wennen is dat deze shampoo ook niet schuimt, dus moet je extra goed opletten of je alles wel goed uitspoelt. De schilfers op mijn hoofdhuid zijn wel een stuk minder geworden door deze shampoo en dat vind ik een erg groot voordeel. Deze shampoo kost voor 250 ML 8,95.

Olivella Moisturizer:

Deze moisturizer is een aanrader. Ik heb het een paar keer kunnen gebruiken en ik kreeg er een erg zachte huid van. De moisturizer trekt ook snel in, wat natuurlijk fijn is zodat je niet lang hoeft te wachten om je make-up op te gaan doen. Olivella noemt het zelf “Het Mediterrane dieet voor de huid”. Voor 50 ML betaal je 21,95.

Nourishment Crème:

Dit is een natuurlijke dag en nacht gezichtscrème. Ik heb deze gebruikt als nachtcrème. Wat mij wel opviel is dat toen ik de crème opsmeerde gelijk wel een trekkerig gevoel van kreeg, maar de volgende ochtend had ik wel een zachte huid en had ik wel het gevoel dat het goed zijn werk had gedaan. Vooral bij mijn neus. Daar heb ik namelijk altijd het meest last van. Voor 50 ML betaal je 18,95.

Handcrème:

De handcreme heeft mijn zus gebruikt. Die gebruikt heel vaak handcreme. Ze was er erg tevreden over. Ze kreeg er zachte handen van en verzorgde goed haar handen en wat ze zelf erg belangrijk vindt zijn haar nagelriemen. Voor 75 ML betaal je 9,95.

Deze producten zijn de producten die ik het meest gebruikt heb. Ik ben er zelf erg tevreden over,  omdat ik fan ben van natuurlijke producten zonder chemische troep. Het is wel wat duurder, alleen deze producten doen goed hun werk en daarom heb ik dat geld er voor over.

Gebruiken jullie ook natuurlijke producten?

Hope you guys enjoyed!

xxx

Geef een reactie

