Let’s get ready for the winter!

Hello beauties,

Aangezien het steeds kouder wordt dacht ik om maar eens te gaan kijken naar winterjassen. Ik ben elk jaar opnieuw altijd lang op zoek naar de perfecte winterjas, maar toch kom ik eigenlijk elk jaar wel op hetzelfde model uit. Een sjieke, lange jas. Na een avondje zoeken op internet heb ik mijn favorieten uitgekozen en wil ik die graag met jullie delen!

Image

Mango 139,99

Image

Mango 109,99

Image

H&M 49,95

Image

Steps 99.95

Image

Zara 119,00

Image

Zara 139,99

En? Wat vinden jullie ervan? Zit er ook eentje voor jou tussen?

xxx

3 thoughts on “Let’s get ready for the winter!

Geef een reactie

