Argan olie!

Argan olie!

Hello beauties,

Een tijdje terug heb ik bij de Tuinen een flesje huidolie met argan gekocht en het is echt een aanrader. Ik gebruik het eigenlijk voor van alles. Sowieso altijd voor mijn nagelriemen, maar ook soms voor mijn ellebogen, omdat die niet altijd even zacht zijn. Het is een flesje van 100 ml, maar je doet er echt lang mee want ik gebruik eigenlijk altijd maar een druppeltje. Argan olie oftewel vloeibaar Marokkaans goud is niet goedkoop, maar bij de Tuinen is de argan-lijn vaak in de aanbieding. Ik heb dit flesje voor 11,99 gekocht.
Voor de rest vind ik de producten van de Tuinen echt fijn. Ik heb een erg gevoelige huid dus pure producten zijn echt mijn favorieten.

xxx

Geef een reactie

